Ga naar inhoud

Samsung Galaxy


Aanbevolen berichten

Hallo,

sins kort heb ik een paar 2 albums staan in mijn galerie die ik niet kan verwijderen, ik kan enkel details kilken, soms toont hij de foto maar soms ook weer niet, zie printscreen.

ik zou die graag verwijderen maar ik krijg die er niet af, dat zijn oude foto's van mij :/

post-40522-1417705484,4907_thumb.png

Bedankt :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cyclingstar,

sins kort heb ik een paar 2 albums staan in mijn galerie die ik niet kan verwijderen

Dan zou je eigenlijk nog moeten weten hoe die albums op jouw gsm zijn gekomen xD

Ik heb nog nooit picasa gebruikt naar mijn weet :/ ,

Heb je misschien foto's gesynchroniseert met een 'Cloud" dienst of zoiets?

samsung galaxy GI9000

Kijk bij Applicaties >> dcim [foto] map, wellicht kun je deleten.

Zie deze handleiding vanaf pag. 25 hoe je naar Applicatie kun gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cyclingstar,

Dan zou je eigenlijk nog moeten weten hoe die albums op jouw gsm zijn gekomen xD

Heb je misschien foto's gesynchroniseert met een 'Cloud" dienst of zoiets?

Kijk bij Applicaties >> dcim [foto] map, wellicht kun je deleten.

Zie deze handleiding vanaf pag. 25 hoe je naar Applicatie kun gaan.

Niet dat ik weet, want er stond laaste een foto in en dat was van een bmx die ik nog nooit eerder had gezien, in de DCIM map staat er niks meer in :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cyclingstar,

Niet dat ik weet, want er stond laaste een foto in en dat was van een bmx die ik nog nooit eerder had gezien, in de DCIM map staat er niks meer in :/

Heb je een Google account?

Probeer het volgende: Ga naar instellingen >> account en synchronisatie instellingen >> Google.

Automatisch upload synchroniseren uitzetten.

Ga daarna naar je Google account en verwijder de foto's die je wilt verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.