Ga naar inhoud

Klantenkaartjes


tasjake

Aanbevolen berichten

Beste Clarkie

Zo wil ik het inderdaad maar dan wel met de tekst in de kaders zoals het was zodat ik nie telkens na de drukker hoef te gaan. heb een nieuwe printer gekregen en dan kan ik ze zelf afdrukken en snijden.

Kan je mij ook even uitleggen hoe je dit gedaan hebt? De drukker zet eerst het bestandje van word om in pdf dan met acrobat professional knippen en snijden dan slaagt die het bestand op als jpeg en dan terug open in word alle marges op nul.

alvast bedankt

groetjes tasjake

- - - Updated - - -

Goede klantenkaart.pdf

zo zou het moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het knipprogramma is terug te vinden via start-> programma's-> bureau- accessoires.

Eenmaal je afbeelding uitgeknipt zoals je wil open je Word en klik je in het lege venster met de rechtermuisknop en kies je plakken in het menu dat dan verschijnt.

Wil je de meerdere keren de zelfde afbeelding klik je nogmaals op plakken.

De instellingen voor de marges zie je op onderstaande afbeelding.

post-23245-1417705486,2734_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste en hoe noemt het knipprogramma juist en wat moet ik dan juist doen

als ik die dan geknipt heb moet ik afbeelding kopieren en dan eventueel 4x plakken op een leeg word document klopt dat ongeveer?

bedankt alvast voor de hulp

groetjes tasjake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke Windows versie je op je PC staan hebt want in Windows XP is het knipprogramma niet aanwezig.

In de andere versies noemt het gewoonweg "knipprogramma".

Dus indien je Windows xp gebruikt is dat programma niet aanwezig.

Met het knipprogramma knip je de afbeelding (of een stuk) uit een andere document of andere afbeelding.

Die afbeelding kan je dan opslaan in een map en bewaren of je gebruikt de functie kopiëren in het knipprogramma en erna zoals eerder vermeld de functie plakken in Word.

Zo ziet het knipprogramma er uit.

post-23245-1417705486,3396_thumb.png

Hieronder zie je een afbeelding van jouw geplaatste tekst.

post-23245-1417705486,3596_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb windows 7 ultimate op mijn pc staan.ik zie het knipprogramma staan weet ondertussen hoe het werkt ik open eerst word waar mijn klantenkaartje staat daar knip ik dat, dan open ik word opnieuw liggend blad en bij aangepaste marges zet ik op 1 en dan plak ik maar krijg telkens maar 1 kaartje op 1 pagina. vindt het echt raar.

groetjes tasjake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien al een juist kaartje in Word aanwezig is heb je het knipprogramma niet meer nodig.

Je hoeft dan maar met de rechtermuisknop op de afbeelding te klikken en in het menu dat dan verschijnt te klikken op kopiëren.

Dan klik ( rechtsklikken) je in het venster op de plaats waar de tweede (en volgende) afbeelding moet komen en kies je plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.