Ga naar inhoud

pc werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds een paar dagen was onze pc met windows vista home traag, maar nu is er niets meer mee te doen. kan ook geen back-up maken en ook systeemherstel gaat niet. Hij systeemherstel hangt hem opeens vast dat er niks meer gebeurt of wel krijg ik opeens de melding dat windows beschadigd is en geen herstelbeweging heeft kunnen doen. ook als ik de harde schijf laat controleren dat hangt hem steeds op 12% vast en gaat niet verder meer. Het enige dat ik kan do kan is op de knop drukken om de pc uit te zetten. kan nog wel in veilige modus als ik veel geduld heb. Wie heeft raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb me moeizaam kunnen aanmelden op mijn account, want alles ging heel traag en nu krijg ik alleen een zwart scherm en verder niks.

Heb nu toch mijn gewoon scherm maar alles duurt heel lang voordat hij bv internet ofzo open krijgt

aangepast door 2009legogirl
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

neen is een vaste PC, heb geprobeerd om hem terug te zetten naar laatst gekende werkende configuratie, maar nu kan ik helemaal niks meer doen. Ik krijg steeds de melding er is een configuratiefout en pc sluit automatisch af. Heb zo die herstel schijven die ik gemaakt heb bij de aankoop van de pc, maar krijg deze niet opgestart. Heb al een paar keer heropgestart met de schijf in de pc maar niks, krijg steeds datzelfde scherm. Met de herstel schijf van mijn virusscanner kaspersky kan ik mijn scanner updaten en en scannen maar dat geeft niks. Verder zit ik muurvast. wie kan me helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.