Ga naar inhoud

Hijack log


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee geen reg cleaner, dat wordt afgeraden.

Er komen steeds meer foutmeldingen langs nu bij het opstarten van dingen die niet meer gestart kunnen worden.

Het lijkt erop dat het laatste progje wat ik van je gekregen heb ook mijn systeem hertelpunten verwijderd heeft en nog een aantal zaken die nodig zijn om programmas te laten opstarten. De melding dat Dymo kan niet starten blijft langskomen evenals een aantal windows meldingen dat zaken niet meer gestart kunne worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet dat programma meerdere malen per dag in en geeft tot nu toe geen enkel probleem, net nog gedaan op mijn eigen pc en ik ervaar die klachten niet, er moet iets anders aan de hand zijn.

Download 51a5f31352b88-icon_MBAR.pngMalwarebytes Anti-Rootkit naar het bureaublad.

Klik hier voor de complete handleiding.

  • Pak het ZIP bestand uit en dubbelklik hierna op "mbar.exe" om de tool te starten.
  • Let op! Malwarebytes Anti-Rootkit dient onder een account met administrator rechten te worden uitgevoerd.
  • Klik in het introductiescherm op "next" om door te gaan.
  • Klik in het volgende scherm op Update om Malwarebytes Anti-Rootkit van de laatste definities te voorzien.
  • Klik als de update gereed is op "Next" en klik hierna op "Scan".
  • Als de scan gereed is en er geen malware is gedetecteerd klik dan op "Exit"
  • Indien er malware wordt gedetecteerd zorg dat de items zijn aangevinkt en klik op "Cleanup" en herstart de computer.
  • Open na de herstart de map van MBAR en plaats de twee onderstaande log bestanden als bijlage in het volgende bericht
  • "mbar-log-{datum} (xx-xx-xx).txt" & "system-log.txt"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de site van de 51a5de408905c-th_EsetLogo.pngESET Online Scanner

  • Klik op de knop ESET Online Scanner
  • Zet een vinkje bij YES, I accept the Terms of Use
  • Klik op Start
  • Sta het ActiveX control toe om te installeren.
  • Klik op "Advanced settings"
  • Zet een vinkje bij de volgende opties:
    • Remove found threats
    • Scan archives
    • Scan for potentially unwanted applications
    • Scan for potentially unsafe applications
    • Enable Anti-Stealth technology

    [*]Klik op Start

    [*]De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

    [*]Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

    [*]Gebruik Kladblok om het logje te openen. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\EsetOnlineScanner\log.txt

    [*]Kopieer en plak de inhoud van dit logje in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3x geprobeerd dat progje te draaien, maar aangezien de PC steeds vastloopt na een poosje, lukt het maar tot 60%.

Hij heeft dan wel al 10 threats gevonden.Zal het og eens proberen, maar doordat het lang duurt redt mijn pc het niet tot de online scan compleet is helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.