Ga naar inhoud

Handleiding ssc service utility software


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een Epson Stylus Photo RX620 tweedehands gekocht die een knarsend/piepend geluid maakt wanneer het toestel niet aanstaat maar wel aangesloten is op het stopcontact. Het geluid komt vanuit het toestel daar waar de voedingstekker aangesloten wordt. Als ik de printer op zet is het geluid weg. Heb al gegoogled op internet maar kan niks specifieks hierover vinden, wel dat de voeding van meerdere toestellen zouden piepen als deze niet aanstaan omdat de voeding ook elektriciteit gebruikt ook al staat het toestel niet aan?! Vind dit eigenlijk wel vervelend want het is toch een irriterend geluid. De adapter van mijn router Belkin Surf N300 piept dus ook. Mijn andere printer Epson Stylus Photo RX425 heeft dit niet, hij is geluidsloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe je de printkop van een printer Epson Stylus Photo RX620 moet reinigen? Ik heb de 'service manual' al gevonden op internet, dus weet waar de printkop zich bevind maar hoe gaat dit verder in zijn werk? Sommige filmpjes laten zien dat je de printkop moet uitspuiten met water of onder de kraan houden, andere filmpjes tonen dan weer een soort toner die in de printer wordt gestoken waar je een vloeistof moet inspuiten en er weer moet uittrekken met een soort injectiebuisje. Heeft iemand hier ervaring mee? Een paar inktkoppen zitten goed strop en het helpt wel als ik de inktkoppen reinig met het softwareprogramma maar dit verbruikt zoveel inkt en de koppen zijn nog niet allemaal proper, vandaar dat ik ze zelf handmatig wil reinigen omdat het anders allemaal te kostelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, dit ben ik ook tegengekomen bij het zoeken naar de handleiding maar is niet echt wat ik nodig heb (het is slechts een deeltje uitleg over bepaalde mogelijkheden van het programma). Ik ben op zoek naar de handleiding (in pdf of dergelijke) waar alle knopjes en dergelijke in uitgelegd staan zodat ik weet wat voor wat dient als ik iets aan vink of juist niet aan vink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.