Ga naar inhoud

totale ramp


gb911

Aanbevolen berichten

Mijn goeie ouwe pc met Vista is gecrasht, nieuwe laptop met Windows 8 aangekocht en...een ramp. Outlook(office7) kan ik niet meer installeren,al mijn contacten kwijt;

als ik de router wil installeren doet hij ook moeilijk. Hij vraagt o.a. gegevens service provider, ik moet de firewall uitschakelen(dat zal nog lukken), maar dan moet ik de draadloze adapter in de laptop uitschakelen: waar vind ik die?

En nog dit: bestaat er een zelfhulpgroep voor Windows 8-dummies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Office versie gebruik je eigenlijk? In je bericht staat Office 7 maar dat ken ik niet wel Office 2033,2007, 2010, 2013.

En waarom krijg je die niet meer geïnstalleerd, krijg je een foutmelding?

Dan wat betreft je router probleem, geef wat meer info.

Welke provider gebruik je?

Over welke router gaat het?

Werk je draadloos of via kabel?

Windows 8 handleidingen en tips kan je terug vinden via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn vorige pc stond Office 2007, op deze iets standaard.

Router die ik wil installeren: d-link dir-615. Overal gezocht hoe ik draadloze adapter moet uitschakelen, niks te vinden. Onder Vista is het: Start/verbinding maken/toon alle verbindingen/klikken op "draadloos netwerk uitschakelen". Hoe moet het bij Windows8?

Ik werk nu met kabel, de bedoeling is met router-dus draadloos, te werken.

aangepast door gb911
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij vraagt o.a. gegevens service provider, ik moet de firewall uitschakelen(dat zal nog lukken), maar dan moet ik de draadloze adapter in de laptop uitschakelen: waar vind ik die?

Ok, dat lukt. Maar installatiewizard van router blijft vragen om draadloos netwerk uit te schakelen.

Kan je daar eens en printscreen van maken en in je volgende bericht plaatsen?

Hoe je een printscreen kan maken in Windows 8 lees je hier (klik erop).

Hoe je die afbeelding in je volgende bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.