Ga naar inhoud

Geïntegreerde webcam werkt niet.


JonasB

Aanbevolen berichten

Ik heb 2-3 maand geleden een nieuwe laptop gekocht, een MSI GT70. Sinds kort zijn er een paar touch-knoppen die niet meer werken, zoals de touch-knop om de disc-tray open te doen. Lampje licht wel op maar disc-tray blijft gesloten, die moet ik dus steeds met de knop op de disc-tray zelf openen. En zo zijn er nog wel een aantal functies die plots niet meer werken.

Alsook -voor mij- de meest belangrijke; de geïntegreerde webcam. Het zou een BisonCam NB Pro zijn als ik het goed heb, en op de F6 knop staat er zo'n webcamlogo. Maar als ik Fn+F6 intik gebeurt er niks.. Via een online webcamtest en op Skype en dergelijke werkt hij dan weer wel. Wat kan het probleem zijn ?

Alle drivers zijn trouwens up-to-date.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De winkel reageerde niet op m'n mails, en op het internet blijkt dit een veel voorkomend probleem te zijn bij de MSI laptops. De Fn+F6 combinatie werkt nog steeds niet, maar telkens ik de laptop herstart moet ik in mijn Device Manager de webcam handmatig uitschaken, en dan weer inschakelen, dan werkt hij wel.

Voor de touch-knoppen heb ik gewoon de S-bar driver opnieuw geïnstalleerd en die doet het nu ook terug goed.. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.