Ga naar inhoud

Windows XP waarschijnlijk internet problemen


Gast kikie

Aanbevolen berichten

Ik weet het, het is een oud en out dated OS maar ik heb het blijven gebruiken voor bepaalde redenen. Ondersteuning van XP gaat stoppen volgend jaar in april, geloof ik. Sinds een tijdje ondervind ik problemen met Firefox. Ik moet meerder malen ergens op klikken eer de pc reageert. Krijg op bepaalde fora "pagina fout vermeldingen". Copy/paste van foto's van photobucket op fora loopt in 't honderd.

Nu is mijn vraag, is dit XP gerelateerd (veroudering en stoppen van de ondersteuning van XP)? :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er is toch meer gaande dan FF problemen.

Zonet weer op een ander forum foto's van photobucket geplaatst. Deze foto's werden dubbel geplaatst, sommige stonden er niet op enz... . Dit is al de tweede keer op enkele dagen tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerci.

Ik heb me wel laten wijsmaken dat het waarschijnlijk volgend jaar niet meer mogelijk is om op internet te kunnen als XP passé is.

dat is gewoon een nonsens-bericht. Wat wel gebeurt is dat je geen verdere beveiligingsupdates meer gaat krijgen, dat je systeem dus kwetsbaarder is (zou kunnen zijn)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Identieke problemen zijn er na enkele dagen terug. Herinstallatie heeft dus niks uitgehaald.

* Internet dat traag is.

* Computer die traag reageert op het klikken op tabs en dergelijke terwijl ik online ben.

* Fouten in pagina's in een forum.

* enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.