Ga naar inhoud

Dropbox


sasin

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: ik kan niet meer inloggen bij mijn account bij Dropbox.

Normaliter zie je een startpagina met de mappen (folders) en de bestanden (files). Nu blijft de pagina leeg.

Rechtsboven zou mijn naam moeten staan; dit is niet het geval.

Het lijkt dus of ik niet ingelogd ben. De vraag om in te loggen komt ook niet.

Wat is er aan de hand? en wat kan ik doen om bij mijn bestanden te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Dank voor je reactie.

Na lang proberen ben ik op de genoemde pagina geraakt (sign-in pagina).

Als ik mijn gegevens invul, krijg ik de lege pagina zoals gisteren in de bijlage meegestuurd.

Via Google Chrome is het gelukt om bij mijn Folders te komen.

Heb jij enig idee waarom het via I.E. niet meer werkt?

Ik gebruik Dropbox al jaren en altijd met I.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.