Ga naar inhoud

internet : kan niet meer draadloos op internet


deschachtm

Aanbevolen berichten

hallo,

het spookt al enkele dagen op m'n pc, bangelijk

internetverbinding viel telkens uit, afsluiten pc ging heel moeilijk, opnieuw opgestart internetverbinding viel terug uit, vroeg naar mijn wachtwoord

pc opgestart met herstel, herstelpunt uitgevoerd weet niet of dit is gelukt.

Belgacom gebeld kon op internet via de kabel, man zei dat kaart weg was uit pc

vandaag opnieuw problemen met opstart (zwart-wit scherm) kwam foutmelding geven - denk dat mijn kinderen gisteren blauw scherm hebben gekregen

kon op internet maar kreeg reeds melding van internet-explorer werkt niet meer - opeens melding van nieuw beveiligd internet en opeens gaat mijn draadloos internet

terug - kijk naar apparaatbeheer en kaart staat er terug tussen - klik op stuurprogramma's bijwerken en floep het is terug weg - kan weer niet meer draadloos.

Wat is hier aan de hand - hoe komt het dat kaart verdwijnt - wat is er gebeurt - wat is er veiliger werken draadloos of met de kabel??

Help, bedankt op voorhand.

xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben een beetje bang omdat ik met deze PC steeds problemen heb gehad al vanaf dag 1 met afsluiten - enige oplossing hiervoor was pc gewoon steeds in slaapstand laten staan. Om in veilige modus op te starten moet ik op de knop vooraan aan PC lang duwen en dan terug aanzetten

heb de laatste al iets teveel de pc op die manier afgesloten, ben een beetje bang dat ie opeens volledig de pijp uit zal zijn - waarschijnlijk daarom ook terug blauw scherm

gisteren.

Voorlopig nog niks gedaan maar heb ondertussen terug draadloos internet, kan ik op een andere manier iets doen

heb ik misschien iets verwijderd omdat ik Malware heb laten lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, sorry niet meer geprobeerd - kinderen gans de dag gewerkt met internet, hebben ze nu alletwee

zowel draadloos als met kabel, vandaag geen problemen meer gehad. Zal even wachten en kijken hoe

het verder gaat. Indien terug problemen zal ik in veilige modus opstarten en herstel laten lopen.

Bedankt voor de gedane moeite. Neem terug contact van zodra problemen opnieuw mochten starten

hopelijk van niet

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, hier ben ik dan al terug. Gisteravond kon ik m'n internetverbinding niet zelf verbreken. Pc in slaapstand. Deze morgen bij het opstarten kreeg ik blauw scherm/witte letters - opgestart via zwart scherm/witte letters in de veilige modus. Herstelpunt gekozen naar begin september, periode geen problemen - is gelukt.

Kreeg telkens een meldingscherm dat m'n usb-stick (draadloos internet) niet herkent werd. De usb-stick nu verwijderd uit pc

Krijg je zowieso problemen misschien als je zowel draadloos als met de kabel aangesloten bent op de pc voor het internet?

Gisteren werkten ze allebei, pc maakt soms ook automatisch verbinding met iemand anders zijn onbeveiligde draadloos internet.

Wat nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Krijg je zowieso problemen misschien als je zowel draadloos als met de kabel aangesloten bent op de pc voor het internet?
Normaal geeft dit geen problemen.
Kreeg telkens een meldingscherm dat m'n usb-stick (draadloos internet) niet herkent werd. De usb-stick nu verwijderd uit pc

Koppel de wifi usb stick en alle usb andere apparaten (behalve toetsenbord en muis) los en doe dan het volgende.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Koppel de internet kabel los van de pc en sluit nu de wifi stick terug aan.

Word de stick nu wel herkend en kan je draadloos op internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, bij apparaatbeheer zie ik een hele boel controllers staan alleen geen USB-controllers

ga ik dan naar de netwerkadapters? daar staan er een tiental onder waaronder ook WAN-minipoorten, moet ik die allemaal ongedaan maken ook de poorten?

ik heb verder opslagcontrollers, IDE PTA/ATAPI, Universal Serial BUS-controllers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.