Ga naar inhoud

ongewenste browser


bosman0410

Aanbevolen berichten

Kan je dat adwCleaner log niet gewoon kopiëren en plakken hier? :hmmmm:

Als er items in dat log gemarkeerd staan als "not disinfected", dan vrees ik dat we er nog niet zijn.

Download de junkware_removal_tool.pngJunkware Removal Tool by Thisisu naar je bureaublad.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met JRT

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.


  • Dubbelklik op JRT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Post de inhoud van deze log in je volgende bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nogmaals een scan gedaan met AdwCleaner en een logje gekregen , dat ik kan selecteren. Maar als ik dan dit bericht open en de log plak komt er niks al heb ik dat al honderd keer gedaan . Ook met CTRL + A , vervolgens C en tenslotte V lukt het niet .

Vooraleer die scan met JRT te doen ga ik nu het weekend rusten . Met uw welnemen : maar ik ben moe...De jaren wegen door !

- - - Updated - - -

Nog dit , Jion : Kladblok geeft me geen logbestanden meer ..Maan als ik naar C;\AdwCleaner ga met R1 merk ik dat ik de logs van andere discussies kan lezen en de antwoorden van het Helpcentrum . Dan zou ik denken dat u mijn log daar ook kan vinden ?? Een gokje !

aangepast door bosman0410
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deste Ion , met R1 bedoel ik wat u tussen haakjes gezet heeft in de link C:\AdwCleaner\AdwCleaner ...en dan volgt , zo lees ik het toch , {R1}.txt. .Of lees ik dat fout ?

Ik heb zojuist een scan met JRT gedaan , na Malaware en Security Essentials uitgeschakeld te hebben . Twee problemen :

-ik krijg op geen enkel ogenblik de optie "als admin.uitvoeren" met rechtermuisklik .Wschl probeer ik dat op het verkeerde moment

-ik kan niet meer aan uw bericht waarin staat hoe ik de log als bijlage moet posten .

Helaas , toen ik met pensioen ging had Bill Gates nog een pamper aan . Had zijn moeder hem maar weggegooid ...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het JRT log zijn een aantal files enz successfully deleted .Ik heb ook geen ASK of DELTA meer . Maar mijn favoriete browser Google Chrome duikt maar sporadisch op en wordt meestal weggedrukt door het gewone Google . Let wel : ik heb al een keer of tien Google Chrome terug als standaardprogramma ingesteld , maar dat blijkt niet te helpen.

Een klein probleem nog , maar hinderlijk , ik ben Chrome met zijn gebruiksvriendelijkheid zo gewoon ! Dank u , Jion : heeft u hiervoor ook nog raad ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mijn favoriete browser Google Chrome duikt maar sporadisch op en wordt meestal weggedrukt door het gewone Google

Eventjes voor de duidelijkheid: Google Chrome is een browser, net als Internet Explorer, Firefox enz. Google is een internetpagina, net zoals dit forum er eentje is.

Wat is het probleem dan eigenlijk? Start jouw browser "Google Chrome" niet altijd op als standaardprogramma? Welk programma start er dan wel op?

Of Krijg je niet altijd de website Google als startpagina?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.