Ga naar inhoud

ongewenste browser


bosman0410

Aanbevolen berichten

Nee , ik krijg maar zelden Google Chrome als browser , maar Google(nederlands) met een rechthoek onder en "zoeken" in kleine lettertjes . Nu ken ik er niet veel van , maar voor mij speelt Google hier de rol van browser , of anders kom ik ineens op een niet-gevraagde internetpagina terecht ?? En weg mijn kans om mijn bladwijzers te hanteren of geschiedenis te raadplegen...M.a.w.in plaats van Triple Search voorheen van Ask krijg ik nu Google (zonder Chrome). Kan er ook niet aan doen . Dat gebeurt :dong:als ik op mijn bureaublad op het picrogram GOOGLE CHROME klik...

- - - Updated - - -

Correctie : mijn bladwijzers en geschiedenis vind ik wel , maar mijn Meest Bezochte krijg ik dus niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vrees dat die "meest bezochte" mee verwijderd zijn met die hoop malware.

Je browser (Chrome) diende namelijk naar zijn standaardwaarden gereset te worden (zoals de eerste dag dat je hem gebruikte, maar met behoud van bladwijzers en geschiedenis).

Wil je een andere startpagina dan Google wanneer je Chrome opstart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat uw vrees onterecht is want soms (zelden !) krijg ik wél Google Chrome als ik op zijn pictogram klik en dan staan daar mijn Meest Bezochte netjes in de juiste volgorde . Het probleem is dat dit maar een enkele keer gebeurt en dat ik dus meestal die andere Google krijg , want als ik het goed heb is Chrome niet de enige browser van Google .Ik wens eenvoudig dat ik bij het klikken op het pictogram Google Chrome dan ook Google Chrome krijg , dat is toch logisch , met die mooie acht vakjes en mijn Meest Bezochte , net als voor het hacken door ASK...Ik ben met de JRT-scan en clean van een hoop ellende verlost : de computer start veel sneller op , Windows Live Mail ook , Google Chrome ook , maar dan komt er dat schoonheidsfoutje van de hele behandeling : het is wel Google , maar zonder Chrome (klinkt als een verroeste auto):-)

- - - Updated - - -

en als ik Chrome moet resetten : geen ramp , want die Meest Bezochte komen wel terug , alleen moet ik Chrome dan ook krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bosman0410,

Start Google Chrome op en klik op de Drie bekende strepen rechtsboven.

In het pull down down menu kunt u onder andere naar:

(Klik op een afbeelding om te vergroten en klik op Next om naar de volgende afbeelding te gaan.)

post-41531-1417705552,9482_thumb.png

  1. Bladwijzer.
  2. Geschiedenis.
  3. Instellingen.

post-41531-1417705552,7646_thumb.jpg

Klik nu op Instellingen en scroll naar beneden.

Bij Zoeken is te zien welke zoekmachine wordt gebruikt, in dit geval is de zoekmachine Google.

post-41531-1417705552,81_thumb.jpg

Klik op Zoekmachine beheren om te controleren.

post-41531-1417705552,86_thumb.jpg

Bij Standaardbrowser kunt u zien welke Standaardbrowser is op dit moment.

post-41531-1417705552,7941_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beantwoord uw 2 berichten in volgorde

1.Bij Opstarten werd vermeld "specifieke pagina" .Ik heb dit gewijzigd in "Nieuw tabblad openen" en krijg ala standaardbrowser Google Chrome . Het is deze pagina die ik maar niet vond...

2.Bij Zoeken bleek de gebruikte zoekmachine Delta !!! Ik heb dit gewijzigd in Google

NU HEB IK ALS STARTPAGINA GOOGLE CHROME !!!

Probleem opgelost , veel dank Jion , zal denken aan donatie .Moet helaas meteen nieuwe discussie opstarten voor ander probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bosman0410,

Nog een toevoeging ter informatie:

Bij Zoeken en vervolgens Zoekmachine beheren, indien in dat scherm de zoekmachine Delta nog wordt vermeld, ga met de muis over Delta heen (niet erop klikken!) vervolgens verschijnt een 'kruisje' aan het einde van de regel.

Klik op dat 'kruisje' , als het goed is verdwijnt Delta en klik vervolgens op Klaar in dat scherm rechtsonder.

Het beste is dat in dat scherm alléén Google wordt/is vermeld als de Zoekmachine.

Indien er meerdere zoekmachine worden vermeld in dat schem is het mogelijk om ze ook te verwijderen op dezelfde wijze als hierboven is beschreven.

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost :top: en bedankt voor de feedback :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.