Ga naar inhoud

Ik kan wel een CD Branden maar geen DVD


Roos1950

Aanbevolen berichten

Ik heb een Laptop Asus Notebook K52Jr - 64 bitsbesturingssysteem en een Matshita DVD-RAM UJ890AS Brander.

Hij kan (kon) zowel DVD-R en DVD+R branden. Een CD branden met MP3 muziek gaat wel goed. ???

Even een voorbeeld: ik heb een film op mijn harde schijf staan die ik op een DVD wil branden.

Ik gebruik hiervoor het programma BurnAware Professional.

DVD in de lade en dan komt hij vanzelf al met de vraag wat ik wil gaan doen, ik kies dan BurnAware en daarna DVD-Video

Ik Browse naar mijn Video-TS Folder en hij laat zelfs zien hoeveel ruimte ik nog over houd van mijn DVD. Dan Branden

kijk hieronder wat voor een melding ik dan krijg.

DVD-Video

E: MATSHITA DVD-RAM UJ890AS

DVD+R, 8x

[12:38:37] Compilatie voorbereiden

[12:38:41] Branden gestart

[12:38:59] Track sluiten

[12:39:00] Brand proces mislukt (A write-error occured.)

Totale tijd: 00:22

Gemiddelde schrijf snelheid: 8x

Kan iemand mij a.u.b. helpen. Alvast mijn hartelijke dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de reactie. Het is een DVD van Spotnet met de Toppers 2012 en er zit geen beveiliging in.

Ik heb alle schrijfsnelheden al geprobeerd van 2 tot 24 geen resultaat

En ik gebruik Philips DVD+R 16x speed / Verbatim 16x / en RW's gebruikt ....maar helaas.

Zou het mogelijk zijn dat mijn Brander kapot is... alhoewel hij wel Cd's brandt. ??? ik weet het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.