Ga naar inhoud

Ik kan mijn dvd/cd lader niet meer manueel openen..


kristof28

Aanbevolen berichten

als het een desktop computer is en de lader zit achter een openklappend klepje van je frontpaneel, kan het zijn dat het knopje om de lader te openen niet goed meer correspondeert met het knopje van de lader zelf.

- in dat geval kan je eens proberen het klepje handmatig te openen met een fijn gereedschap zoals een naald zodat je lader zichtbaar is en kan je het knopje van de lader zelf handmatig bedienen, als de lader dan wel open gaat ligt het niet aan de werking van je lader en is het knopje van het openklappend klepje op je frontpaneel niet meer corresponderend met het knopje van de lader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het een desktop computer is en de lader zit achter een openklappend klepje van je frontpaneel, kan het zijn dat het knopje om de lader te openen niet goed meer correspondeert met het knopje van de lader zelf.

- in dat geval kan je eens proberen het klepje handmatig te openen met een fijn gereedschap zoals een naald zodat je lader zichtbaar is en kan je het knopje van de lader zelf handmatig bedienen, als de lader dan wel open gaat ligt het niet aan de werking van je lader en is het knopje van het openklappend klepje op je frontpaneel niet meer corresponderend met het knopje van de lader.

Dank u wel

Euh, het is idd een desktop computer.

Maar ik zie maar 1 knopje en die bevind zicht bovenaan de pc. Nog boven de sd kaart gleuven. Als ik dat klepje handmatig open zie ik enkel de dvd rom.

Het openen via uitwerpen gaat wel maar dus niet manueel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.