Ga naar inhoud

Kopieren selecteren klikken gaan allemaal slecht


joska

Aanbevolen berichten

Sinds kort is het moeilijk om een zin te kopieren, selecteren lukt niet wat ik wil. Kan soms geen woord selecteren, of soms alleen meer selecteren. 

 

Net foto´s over geplaatst van de ene naar diverse mappen, normaal kan ik ze pakken met de cursor, nu wordt direct geopend.

 

Op website moet ik 1 keer klikken, en gaat het meerdere keren.

 

Documenten over plaatsen in diverse mappen, een drama, de documenten worden geopend, wat niet de bedoeling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een laptop of gebruik je een desktop pc?

Als het hier gaat om een laptop: gebruik jij alleen het ingebouwde touchpad of gebruik je een losse muis?

 

Als je een losse muis gebruikt, probeer het dan eerst met een andere muis. Leen even een muis van iemand anders. Je muis kan namelijk defect zijn. En ik denk dat dat het geval is, want je schrijft: "Kan soms geen woord selecteren." Dat betekent dat het soms dus wél lukt.

 

Heb je het probleem met een andere muis nog steeds, kijk dan de volgende instelling na:

 

Open de Verkenner

Klik in de menubalk van de Verkenner op Beeld

Klik dan op Opties (staat helemaal rechts)

Het venstertje Mapopties wordt dan geopend.

Het tabblad Algemeen zal open staan en moet er zo uitzien:

 

5d1a01ae3d9f2-Mapopties.png

 

Wanneer er bij jou een zwarte stip staat voor 'Openen bij eenmaal klikken', dan moet je in het rondje klikken dat staat voor 'Openen bij dubbelklikken'.

Daarna onderaan in dat venstertje eerst klikken op Toepassen en dan op OK.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.