Ga naar inhoud

nieuwe videokaart nodig voor battlefield 4


Koennie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag mijn Club 3D Radeon HD 7850 royalKing videokaart willen upgraden voor battlefield 4.

Ik heb drie monitoren waarmee ik graag battlefield 4 in 5760x1080 met high/ultra graphics wil spelen.

Wat voor videokaart zou ik moeten kopen om dat resultaat te krijgen? Of zou ik dezelfde kopen en in crassfire zetten voor een beter resultaat?

alvast bedankt,

Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan om nog eventjes af te wachten, en wel om verschillende redenen:

Binnenkort komt AMD met haar nieuwe R9 280X grafische kaart. Deze zou op papier zeer krachtig zijn, en dus ook uitermate geschikt voor jouw triple-screen opstelling.

Daarnaast brengt AMD in samenwerking met Battlefield 4 een speciale 'API' uit voor nieuwe games: de Mantle-API, exclusief voor deze nieuwe generatie grafische kaarten. Hiermee zouden de prestaties nogmaals enorm verbeterd moeten worden.

De verwachting is dat de R9 280X rond de kerstperiode goed beschikbaar komt voor zo'n 500 - 600 euro, en AMD brengt later een update uit voor Mantle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De HD7970 is inderdaad een uitstekende kaart wat betreft prijs/prestatieverhouding, maar beschikt niet over de Mantle-technologie. Desondanks ga je nog altijd op de hogere settings Battlefield 4 heel vloeiend kunnen afspelen.

Sommige webshops verkopen de HD7970 momenteel voor spotprijzen, omdat de nieuwe generatie AMD videokaarten er ook aankomt. Als je in Nederland woont zijn de kaarten bij Alternate het goedkoopst, en je krijgt er bovendien nog een aantal gratis games bij. In België is minder goedkoop, daar betaal je het minst bij Afuture.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.