Ga naar inhoud

cars logo met naam van mijn zoon, help!


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb op deze forum gezien dat jullie moeders helpen met het personaliseren van de cars logo.

Ik ben nu ook momenteel bezig met een nieuwe slaapkamer van cars voor mijn zoontje te maken en zou graag de onderstaande logo met zijn naam willen hebben.

Kunnen jullie mij helpen?

post-45597-1417705565,9027_thumb.png

Ik heb ook de volgende beeld gezien die ik ook heel mooi vindt, kunnen jullie deze ook personaliseren?

post-45597-1417705565,9503_thumb.jpg

Naam van mijn zoontje is Mohamed Amien.

Leeftijd moet er niet op staan, zodat ik het jaren kan gebruiken voor zijn slaapkamer.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om mijn zoontje te verassen.

grtjes,

khael

aangepast door Khael
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Arwentje,

Ik heb al op 2 verschillende websites geprobeerd om een canvasdoek te bestellen van het beeld met de autotjes en het lukt mij niet.

De grootte van de beeld zelf is groot genoeg maar ik krijg het volledige beeld er niet op, omdat het beeld te breed is.

Kan jij hier iets aan doen?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

afmeting doek 40 op 60 cm.

Omdat ik de doeken in zijn nieuwe slaapkamer wil hangen dacht ik om de naam met de logo in een beeld van cars te steken.

Zo moet ik maar 1 doek laten afdrukken met zijn naam.

Ik heb 2 geschikte beelden gevonden om de gepersonaliseerde logo toe te voegen:

post-45597-1417705571,298_thumb.jpg

post-45597-1417705571,3196_thumb.png

Kan jij de gepersonalisseerde logo in deze beelden toevoegen?

afmeting doek zou dan ook 40 op 60 cm zijn.

Dankjewel voor uw hulp :-)

Khael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Khael,

De afbeeldingen die je bijgevoegd hebt, zijn helaas veel te klein om deftig te vergroten en bij te werken naar formaat 40x60.

Ik heb het gepersonaliseerde logo dan op mijn eigen creatie gezet. Mag het zoiets zijn?

Aangezien het bestand te groot is om te uploaden, bezorg ik het je via deze link: kader cars- Mohamed Amien.jpg downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Deze topic begint met een bericht dat jullie moeders helpen ... tja daar zit ik dan als vader en dan ook nog eens uit Nederland ... "awel" ik probeer het toch ;-).

Ook ik ben op zoek naar de naam van mijn zoon in het Carslogo om er een muursticker van ca 50 cm breed van te laten maken. Mijn zoon heet Marnix, zou het lukken ?

(@ beheerder: ik zag dat er "een juiste plek" is voor dit soort verzoeken maar ik weet niet waar. Daarom dat ik het in deze thread schrijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.