Ga naar inhoud

Java verdwenen en is niet opnieuw te downloaden


ikkiemik

Aanbevolen berichten

Voor een voetbalprogramma heb ik java nodig op mijn computer. Deze werkt sinds een tijdje niet meer. ik heb van alles geprobeerd. Hem verwijdert, cookies en cache leeggegooid, opnieuw proberen te downloaden. Maar het werkt niet

Als ik op de java site klik en wil downloaden dan krijg ik in het laatste scherm ineens de volgende melding:Deze pagina kan niet worden weergegeven

  • Controleer of het webadres http://javadl.sun.com juist is.
  • Zoek de pagina met een zoekmachine.
  • Vernieuw de pagina na een paar minuten.

Ik heb nu zelfs een systeemherstel gedaan naar een maand geleden, maar het probleem blijft bestaan. Wie oh wie kan mij helpen, want ik heb het echt nodig.

PS dit probleem is zowel in IE als in Chrome

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eerst of Java ( ook oudere versies) wel degelijk verwijderd is.

  1. Klik met de rechtermuisknop in de linkerbenedenhoek van het scherm en kiesConfiguratiescherm in het pop-upmenu.
  2. Als het configuratiescherm wordt weergegeven, kiest u Een programma verwijderen in de categorie 'Programma's'.
  3. Selecteer het programma dat u wilt verwijderen en klik op de knop Verwijderen.
  4. Klik op Ja om het verwijderen te bevestigen.

Ook kan je deze Java verwijdertool (klik erop) gebruiken.

Probeer dan Java opnieuw te downloaden en installeren vanaf deze link. ( selecteer wel de correcte bit-versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn blijkbaar problemen met de java downloads.

Via deze link lukt het downloaden nog wel.

Download Java Runtime Environment (JRE) 7 Update 40.

  • Selecteer "Accept License Agreement"
  • Klik op de jre-7u40-windows-x64.exe link en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Dubbelklik vervolgens op jre-7u40-windows-x64.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Na de installatie mag je het bestand jre-7u40-windows-x64.exe weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.