Ga naar inhoud

kleine letters bij het chatten?


leppy

Aanbevolen berichten

goede avond,

heb het volgende probleem, bij het typen van berichtjes op een datings site heb ik ergens

links op een toets gedrukt ( ben er niet zeker van ) waardoor de de getypte letters heel klein zijn,

ook bij de berichtjes die ik krijg zijn de letters klein, het is alleen op die site, dus niet in google, het inzoomen

staat op 100% dus daar is het probleem niet, heb er ergens een toets gebruikt of iets gedaan terwijl

ik aan het typen was waardoor de letters klein werden, heb al wat geprobeerd om het ongedaan te maken

maar het is mij nog niet gelukt.

dus ben ik hier om het probleem op te lossen, wellicht weten jullie hier wel raad mee

vriendelijke groeten

jozef

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eens gekeken op die site maar zie daar geen instellingen op staan, ik was een bericht aan het typen, had het niet meteen gezien,

maar toen ik keek wat ik getypt had waren het kleine letters ( echt klein ) het heeft te maken met toetsen links onder aan het clavier,ctrl, alt

caps lock , schift of misschien door beiden toetsen in te drukken, echt vreemd.

je vraagt het voorzichtig, is daar een risico bij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ leppy,

Is het gelukt . . . met de letters weer op normaal te zetten?

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.