Ga naar inhoud

Windows Media Player-fout C00D11B1


Patricia2504

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop: Samsung NP355E7C-S05NL-AMD A6-4400M - MyCom

Ik heb een aantal vragen:

Voor mijn studie werk ik met een ELO, van Three Ships. als ik in word een bestandje moet openen met WMP krijg ik een foutmelding. : [h=1]Windows Media Player-fout C00D11B1[/h] ik heb geprobeerd op een andere pc deze af te spelen, dan lukt het wel.

Verder is hij met updaten en uitvoeren toch wel traag, waar ligt dit aan? Gisteren bijvoorbeeld heb ik windows 8.1 willen installeren, maar daar heeft hij dus een hele avond over gedaan. Al met al geeft hij toch nog niet de topprestaties, die ik ervan verwacht. Kan iemand mij helpen met de juiste configuratie?

Ik heb trouwens classic shell geïnstalleerd omdat ik niet kan wennen aan windows 8 ik werk er nu bijna 1 maand mee ( met win 8)maar dit is echt niks voor mij ondanks classic shell, ik word er gek van:(, is er ook een mogelijkheid om geheel windows 8 in te ruilen voor 7?

Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn aankoop zo langzamerhand...

Helaas alweer een hulpvraag voor jullie geweldige forum!

Alvast bedankt voor het antwoord

Groetjes Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer over de foutmelding die je doorgaf is hier te vinden (klik erop).

Wat een ELO is heb ik geen flauw idee van dus graag wat meer uitleg.

Indien het geluid op je laptop verder wel goed werkt zou het ook kunnen dat het bestand dat op je laptop staat beschadigd is, of staat het bestand op en stick of.....?

Is de installatie van Windows 8.1 gelukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb ondertussen windows 8.1 kunnen installeren.

Een ELO is een elektronische leer omgeving. Hier worden allerlei soorten bestanden in gezet, die wij als student dan kunnen openen. Het gaat om hyperlinken vanuit word, een .wmv bestand dacht ik. Ik heb onder een andere mp gedownload vcl of vlc. Dasr dpeelt hij wel op af. Helaas opend wmp hem iedere keer. De link die je gaf heb ik geprobeerd, de laptop geeft aan dat alles up to date is.

Ik ben al blij dat ik hem in ieder geval kan openen..

Classic shell heb ik weer verwijderd.

Rest nu nog de traagheid van een 3 weken oude laptop. Echt op alles moet ik wachten.. of het nu een pagina laden op Internet is of het openen van word...

Groet, patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je voor WMP nog een codec nodig, installeer deze eens.

Die traagheid kan ook te wijten zijn aan malware of virussen.

Voer onderstaande eens uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten wel al wat besmettingen op je laptop. Die gaan we eerst proberen te verwijderen. Maar mocht daarna de snelheid nog niet naar wens zijn, lijkt het me aangewezen om daar eens mee naar de PC-boer te stappen. Het toestel bevindt zich nog binnen de garantie ... en dan is het aan hem/haar om je laptop optimaal te laten functioneren.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.zip naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
 Del65424609;s
 Del65401312;s
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r64
 C:\Program Files (x86)\MyPC Backup;fs
 C:\Users\Patricia\AppData\Roaming\Advanced System Protector;fs
 C:\Users\Patricia\AppData\Roaming\Systweak;fs
 C:\Program Files (x86)\RegClean Pro;fs
 C:\Users\Patricia\AppData\Roaming\mysearchdial;fs
 C:\Users\Patricia\AppData\Roaming\UpdaterEX;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • HijackThis Log
  • Firefox Defaults
  • Reset Chrome
  • Shortcut Fix
  • IE Defaults
  • Auto Clean
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.