Ga naar inhoud

Google Chrome Voorkeuren


Crolvax

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Google Chrome.

Bij het opstarten van de browser krijg ik een melding:

Je voorkeuren kunnen niet worden gelezen.

Sommige functies zijn wellicht niet beschikbaar en wijzigingen in voorkeuren worden niet opgeslagen.

Nu is het zo dat ik al zelf naar de oplossing heb gezocht, het komt er op neer dat ik een ander profiel moet maken, werkt dit niet dan moet ik de browser her installeren. Ik heb beide opties gedaan, dit is alleen geen oplossing geweest.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik chrome niet al te vaak. Maar heb het de komende tijd nodig omdat ik bepaalde scripts moet gaan gebruiken.

Kan niet zeggen sinds wanneer het probleem zich voor doet eerlijk gezegd.

Een herstelpunt lijkt mij dus niet de juiste oplossing, het zal meer kapot maken dan dat het verbeterd in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Chrome herstellen lukt niet door enkel verwijderen en opnieuw installeren.

Om Chrome te resetten moet je Chrome verwijderen en dan het bestandje first run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application

Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.