Ga naar inhoud

Systeemkopie terugzetten


-Stein_

Aanbevolen berichten

Ik had een tijd geleden een systeemkopie van mijn Windows gemaakt. Het programma dat ik hiervoor gebruikt heb heef 4 ISO files gemaakt, namelijkl DVD1, DVD2, ... Nu wil ik deze systeemkopie terugzetten met behulp van een usb stick of harde schijf, aangezien mij ultrabook geen optische drive heeft. Hoe kan ik dit het best doen?

Alvast bedankt voor te lezen,

Stein

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb de systeemkopie met asus AI recovery gemaakt. De ISO files werden op mijn ssd gezet, dus ik heb geen dvd's. Ik heb ondertussen al een bootable usb stick gemaakt. Nadien heb ik de 4 iso files gemount met magicdisk en daarna de files van de iso's gekopieerd naar mijn usb stick. Als ik dan boot via de usb stick lijkt het alsof de windows installatie begint (windows file worden geladen, en daarna windows symbool dat verschijnt). Nadien verschijnt er een een scherm van asus met een melding 'imagepad kan niet worden gevonden'. Heeft er iemand een idee waar het misgelopen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Asus Zenbook UX31A-R4004V-BE. Oorspronkelijk stond er windows 7 op, maar ik had graag windows 8 gehad. Dus heb ik een systeemkopie gemaakt en er windows 8.1 opgezet (op dat moment was windows 8.1 nog niet uit, ik heb het van dreamspark gehaald). Doordat ik ook maar 128 GB ssd heb, en hiervan een groot gedeelte werd ingenomen door de recovery partitie, heb ik de recovery partitie verwijderd. Uiteindelijk bevalt windows 8.1 me echt niet en wil ik terug windows 7.

aangepast door -Stein_
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.