Ga naar inhoud

Programmeren van Logitech LX-710 toetsenbord+ muis M515


paradijsvogel

Aanbevolen berichten

L.S.,

Na updaten van de software van Logitech Setpoint 6.61 werkte de programmering van mijn toetsenbord niet (meer). Hoe kan ik dat weer herstellen ? Logitech gaf nog geen goede oplossing. Opnieuw installeren van de software Setpoint 6.61 met uitgezet virus programma en firewall mocht ook niet baten.

Met vriendelijke groet,

Jan Waltmann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een mogelijkheid natuurlijk, maar dan ben ik alle later geïnstalleerde programma's kwijt (inclusief updates).

Heb Logitech vanavond weer een mail gestuurd met de problemen...kan daar natuurlijk even op wachten; anders systeemherstel toepassen !

Overigens bedankt voor de snelle reactie !

aangepast door paradijsvogel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Dat alles had ik reeds geprobeerd (zonder het gewenste resultaat). Nu kwam Falstring met een idee om (als plaatsgenoot) te adviseren. Ik kreeg daartoe een privébericht van hem. Hij was zo vriendelijk om mij thuis met raad en daad bij te staan !!

Zo werd het opgelost:

1. Alle software van Logitech verwijderen.

2. Alle Logitech apparatuur (met USB aansluiting) loskoppelen. Dus ook de secure connect minireceiver. Deze is voor de koppeling tussen toetsenbord en muis.

3. Alle Setpoint software via Logitech opnieuw downloaden en installeren.

4. De secure connect minireceiver nu opnieuw aansluiten en via een knopje op de achterzijde hiervan verbinding maken met toetsen en muis.

5. Dan naar Start > alle programma's > Logitech aanklikken en Muis en toetsenbord instellingen kiezen.......en

Voila daar is het bewuste scherm met mogelijkheden om je toetsenbord en muis te programmeren.

Hiermee ben ik dus uitermate dankbaar aan mijn plaatsgenoot Falstring en alle anderen die meegedacht hebben !!! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.