Ga naar inhoud

Wel verbinding, geen internet


Tomatensoep

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gisteravond is mijn (draadloos) internet spontaan uitgevallen. Zoals de titel al zegt; ik kan nog wel verbinden, maar krijg geen internettoegang. Dit probleem heb ik al vaker gehad, maar dat was op te lossen door de router uit en weer aan te zetten. Dat lijkt in dit geval niet te werken. Na vele uit en aan pogingen later, heb ik mijn modem gereset en zijn we weer terug bij de fabrieksinstellingen, maar ook dat heeft niet geholpen.

Naar mijn idee zijn de instellingen van de router in orde, dus wellicht probleem met mijn pc zelf dacht ik zo. Echter kan geen enkel apparaat internetverbinding krijgen met het netwerk (PC, laptop, smartphone).

Na vele google-searches ben ik de weg kwijt geraakt en weet ik niet meer waar ik zoeken moet. Dus bij deze graag wat hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als geen apparaat verbinding kan krijgen, moet dus de oorzaak in de router gezocht worden.

branden op dat ding wel alle lampjes

Als lampjes niet branden is het meestal defect.

Maar als alle lampjes branden kan ook defect zijn hoor want dat heb ik meegemaakt.

@tomatensoep

Neem contact met uw provider en ze zullen gratis een nieuw modem plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.