Ga naar inhoud

Vast lopen ( bevriezen ) laptop


elloco

Aanbevolen berichten

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.


  • Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.

    [*] Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).

    [*] Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"

    [*] Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.

    [*] Start nu TDSSkiller opnieuw.

    [*] Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.

    51c8a229933ed-tdsskiller.PNG

    [*] Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.


    • Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In gewone modus lukt niets meer, loopt vast, hier is het log van TDSSKILLER:

[ATTACH]29133[/ATTACH]

Update: misschien is dit van belang en verklaart dit mijn probleem:

Harde schijf C: 1.06 GB van 55.7 GB Beschikbaar

E: 28.4 GB van 54.5 GB Beschikbaar

Ik kreeg de laptop van mijn zoon en op de harde schijf C: zat ongeveer 700 MB aan vrije ruimte, laptop was vreselijk traag maar werkte goed :-).

Ik vond dat erg bijna en heb ruimte gmaakt, onder anderen door systeemherstel uit te zetten, uiteindelijk had ik aan vrije ruimte 2,8 GB

Heb ik heel goed kunnen werken totdat het probleem begon van vastlopen.

Door de programmas dat je me heb gegeven, heb ik systeemherstel weer ingeschakkeld en inmiddels heb ik nu ongeveer 1.06 GB aan vrij ruimte.

Kan dit misschien het probleem zijn, hoewel toen er 700 MB vrije ruimte was ik redelijk kon computeren, zeer sloom maar toch.

Ik wil eigenijk van de partitie waar wel genoeg ruimte is verkleinen en de C: partitie vergroten zodat de ruimtegebrek opgelost is, maar ben bang dat ik alle bestanden op de lappie kwijtraak.

TDSSKiller.3.0.0.19_23.11.2013_18.25.47_log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een te volle harde schijf kan zeker en vast voor problemen zorgen.

Malware kunnen we nu in ieder geval verder uitsluiten.

Kijk eens in de mappen "Muziek" en "Afbeeldingen" en verplaats zo veel mogelijk naar de E partitie. Idem voor video's als die aanwezig zijn.

Voer daarna het volgende uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.