Ga naar inhoud

outlook probleem


Henk Barkel

Aanbevolen berichten

geachte dames/heren,

heb het volgende probleem, mijn mails ontvangen lukt wel, maar als ik mails wil versturen geeft hij de volgende tekst aan: De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

Barkel Raymon op 7-11-2013 11:02

550 relay not permitted

hoe kan ik dit probleem oplossen, ben zelf weinig geoefende computer gebruiker, zolang alles functioneert red ik mij ermee.:-)

met vriendelijke groet,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Henk,

Uw topic is verplaatst naar het juiste forum-onderdeel.

Noteer deze link waar verder hulp zal worden gegeven.

Het lijkt erop dat u een bericht wilt versturen naar een "ongeldige geadresseerde".

Als u een e-mailadres kopieër en plak let op de tekens, zoals: < > of " " niet mee worden meegenomen.

Probeer het volgende: stuur een (test) e-mailbericht naar uw eigen e-mailadres . . . krijg u nu ook een foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IN de link die op die MS-pagina staat, staat:

Once you have opened the list of configured accounts;

Select your mail account-> button Change…-> button More Settings…-> tab Outgoing Server-> select: My outgoing server (SMTP) requires authentication

Daar vind ik dit bij mij ook - al moet ik wel vertellen dat het bij mij niet aangevinkt staat.

Probeer even of dit lukt, zou ik zeggen? Je kan het nadien nog afvinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.