Ga naar inhoud

Computer geblokkeerd...


Ensor

Aanbevolen berichten

Leuke is dat ik geen bestanden kan veilig stellen omdat ik geen toegang krijg tot de C-schijf....

heb ondertussen ook ook eens het overlap van eigenschappen C: vergeleken met andere laptop die ook Windows acht heeft.

Als ik op de 'defecte' laptop het tabblad 'beveiliging' selecteer, zie ik daar de melding dat ik over leesmachtigingen moet beschikken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat we niet weten wat je zoon juist uitgevoerd heeft op die laptop en we kunnen enkel tips geven aan de hand van het geen jij ons door geeft.

Ben je administrator of heb je een gewoon account of gastaccount....... op die laptop?

Als je in de verkenner met de rechter muisknop op die C klikt en dan eigenschappen-> tabblad beveiliging, kan je dan zelf een aanpassing doen?

Is je harde schijf verdeelt in meerdere partities of heb je enkel de C?

Staan je bestanden op de C?

Met een Ubuntu live cd kan je die veilig stellen.

Download Ubuntu en maak een opstartbare cd aan door te kiezen voor image branden in je brandsoftware.

Start dan je laptop op vanaf deze cd, kies je taal en ubuntu uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik via eigenschappen van de C schijf naar beveiliging ga, krijg ik de melding : "u moet over leesmachtigingen beschikken om de eigenschappen van dit object te kunnen weergeven."

- - - Updated - - -

Als ik echter na "accounts beheren" kijk, zie ik echter dat ik de administrator ben, met wachtwoord beveiligd.

als ik het accounttype wil wijzigen krijg ik te lezen dat ik dit niet kan wijzigen omdat het de enige administratoraccount op de pc is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.