Ga naar inhoud

Gebruikersaccount


agie

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je snelle reactie!

Het is een Microsoft account en ik weet het wachtwoord nog.

Ik wil dit graag veranderen om dat ik het toch lastig vind om me iedere keer opnieuw te moeten aanmelden

en het geeft een probleem als je je wachtwoord kwijt ben,dit heb ik in het verleden n.l al een keer eerder meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje wijzer geworden maar vind het allemaal nog zeer verwarrend.

Ik heb me aangemeld met het gebruikersaccount maar als ik de toelichting erbij lees wordt een standaardaccount toch aanbevolen- zie afbeeldingen.

Ik werk nu met twee schermen en vind het een nadeel dat ik switch van scherm en dan b.v niet afgemeld ben mijn bank-of e-mail en dat vergeet.

Het switchen in win8 werkt [ nog] niet prettig misschien nog even wennen.

Maar wat ik wil is gewoon zonder inloggen - aangezien ik de enige gebruiker ben- mijn laptop kan gebruiken.

Is een nieuw account aanmaken de oplossing en kan dit met hetzelfde e-mailadres?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje wijzer geworden maar vind het allemaal nog zeer verwarrend.

Ik heb me aangemeld met het gebruikersaccount maar als ik de toelichting erbij lees wordt een standaardaccount toch aanbevolen- zie afbeeldingen.

Ik werk nu met twee schermen en vind het een nadeel dat ik switch van scherm en dan b.v niet afgemeld ben mijn bank-of e-mail en dat vergeet.

Het switchen in win8 werkt [ nog] niet prettig misschien nog even wennen.

Maar wat ik wil is gewoon zonder inloggen - aangezien ik de enige gebruiker ben- mijn laptop kan gebruiken.

Is een nieuw account aanmaken de oplossing en kan dit met hetzelfde e-mailadres?

post-25089-1417705602,6531_thumb.jpg

post-25089-1417705602,7331_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.