Ga naar inhoud

ASUS laptop bevriest soms bij streamen geluid/video van internet


Pine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En nog een logje. Wat had je uit de vorige gehaald?
Ook niks speciaals.

AdwCleaner heeft nog enkele kleinigheden opgeruimd maar we kunnen er nu wel van uitgaan dat een malware besmetting niet de oorzaak is van het probleem.

Met onderstaande worden de gebruikte malware tools opgeruimd.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Heb je dit probleem enkel bij muziek en/of video van Internet of ook als je de bestanden afspeelt vanop de harde schijf, usb stick of cd/dvd?

Is je netwerkverbinding wel snel/stabiel genoeg?

Ga naar speedtest.

Kies een server en de test start automatisch.

Na de test klik je op "share this result" en dan op "Copy" om de link naar het resultaat te kopieren.

Plak dan de link in je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het tijdelijk vastlopen heb ik ook wel een keertje met muziek vanaf een externe harde schijf (verbonden met kabel) gehad. Ik heb het nooit met afspelen van een video / dvd.

Speedtest.net by Ookla - My Results Paar keer uitgevoerd en dowloaden varieert tussen de 10 en 15 Mbps.

Ik heb weleens gedacht dat het begon toen ik ben overgestapt naar glasvezel met een nieuwe provider en bijbehorende router. Ik heb het echter nooit met andere apparatuur zoals iPad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.