Ga naar inhoud

website yahoo onbereikbaar


Clariske

Aanbevolen berichten

Kan er mij iemand helpen. ik ben een leek voor oplossingen en kan niet meer op de website yahoo.

Het is al enkele dagen dat ik zie dat er rubrieken door mekaar lopen, de ene keer wel, de andere keer niet.

Deze morgen startte hij in totaal niet meer, en dat is wel vervelend. Hij geeft als fout: er is een programma vereist, en zoek de fout . Ik weet niet wat ik moet doen. Kan het aan Yahoo zelf liggen? Ik heb al nagevraagd bij andere gebruiken en zij hebben wel contact met yahoo. Waarom ik dan niet? Wat kan ik doen? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijk fenomeen kan het resultaat zijn van een of andere besmetting.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijk fenomeen kan het resultaat zijn van een of andere besmetting.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"