Ga naar inhoud

website yahoo onbereikbaar


Clariske

Aanbevolen berichten

Kan er mij iemand helpen. ik ben een leek voor oplossingen en kan niet meer op de website yahoo.

Het is al enkele dagen dat ik zie dat er rubrieken door mekaar lopen, de ene keer wel, de andere keer niet.

Deze morgen startte hij in totaal niet meer, en dat is wel vervelend. Hij geeft als fout: er is een programma vereist, en zoek de fout . Ik weet niet wat ik moet doen. Kan het aan Yahoo zelf liggen? Ik heb al nagevraagd bij andere gebruiken en zij hebben wel contact met yahoo. Waarom ik dan niet? Wat kan ik doen? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijk fenomeen kan het resultaat zijn van een of andere besmetting.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijk fenomeen kan het resultaat zijn van een of andere besmetting.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Ik heb Mac Fee die zegt geen virussen en ook Microsoft heb ik als virusscanner. Moet ik dan nog een de trojanscanner installeren?:-)

:-)Is dat niet te veel. alvast bedankt voor uw antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

RSIT is geen virusscanner maar een detectieprogramma voor malware en spyware die niet door de virusscanner wordt herkend omdat deze geen viruskenmerken hebben.

Je zou verbaast staan als je ziet hoeveel kwaadaardige programma's er door de mazen van de virusscanner glippen omdat het geen echte virussen zijn.

Deze programma's kunnen ook de goede werking van je systeem en je gebruiksprogramma's verhindeeren.

De beslissing is natuurlijk volledig aan jou maar ik raad je aan om toch RSIT uit te voeren en het logje te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nog altijd niet met yahoo. Waarschijnlijk ligt de fout bij hen maar ik ben dat niet zeker. Gisterenavond lukte het de ene maal wel, en dan terug niet. Deze morgen weer van korte duur. Ik kan lezen wat op yahoo staat maar de message board gaat weg en zelfs met terugkeertoets werkt het niet meer. Ik schrijf nog eens naar yahoo hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al gedaan en er kwam geen melding van een verkeerde site of link die niet goed was.

Ik heb ook een uitgebreide controle gedaan door Microsoft en deze hebben een link aangeduid waarvan ze niet wisten wat het was, met de vraag of ze dit mochten verder onderzoeken. Ik heb toelating gegeven want ik weet ook niet wat het is. Ik wil alleen zo snel mogelijk af van het probleem. In ieder geval bedankt voor jouw reactie!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is niet dat RSIT de problemen oplost ... het is dan ook maar een analysetool. Bedoeling is dat je dit logje hier in een nieuw bericht plaatst en dat onze medewerkers - op basis van de resultaten - een volgende stap in de behandeling voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.