Ga naar inhoud

Mozilla Thunderbird


pandora

Aanbevolen berichten

Bij deze de Nederlandse versie gedownload. Hoe ga je te werk voor een standaard update?

Had nu de update gedaan via Avast software update (kreeg verscheidene malen via Avast de melding dat er een nieuwe versie was van Mozilla) met gevolg dat ik de Engelse (Amerikaanse?) binnengehaald heb.

Many thnx

Pandora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die meldingen van Avast software update zijn handig (maak ik ook wel gebruik van), maar het updaten van programma's doe ik zelf niet op die manier. Ik beschouw Avast software update meer als een waarschuwing: hier moet je wat aan doen..

Het updaten doe ik vanuit het desbetreffende programma zelf.

Voor Thunderbird: klik in de menubalk van Thunderbird op Help > Over Thunderbird

Er wordt dan gecontroleerd of Thunderbird up-to-date is.

Als Thunderbird niet up-to-date is, dan zal de nieuwste versie gedownload en geïnstalleerd worden. En meteen in de juiste taal. Nederlands dus!

Er zijn meer van die programma's die controleren of jouw geïnstalleerde programma's up-to-date zijn. Ik noem bijvoorbeeld Secunia PSI (Personal Software Inspector). Handig om te controleren van welke programma's er nieuwe versies zijn. Maar ook daar kies ik voor het updaten vanuit die software zelf. Ik heb namelijk in het verleden wel eens de updates laten uitvoeren door PSI en toen had ik opeens een Engelse versie van Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.