Ga naar inhoud

Ontvang geen internet meer op mijn desktop.


kroegieboy

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb afgelopen maand wat problemen gehad met het internet thuis.

Het draadloos werkt perfect maar de verbinding op mijn computer werkt niet meer. Die kan de verbinding niet meer identificeren.

Op een andere computer (desktop) werkt het internet nog wel. Ik heb de internet kabel al gecontroleerd of deze beschadigd is en elk deel werkt er van omdat ik deze telkens heb gecontroleerd met mijn laptop (ik heb hierbij dus de draadloze internet verbinding uitgezet om te zien of die via kabel internet kreeg, dit was telkens het geval).

Ik heb al gekeken of hij het signaal automatisch wordt gedetecteerd en dit is aangekruist.

Ik in cmd ook al ipconfig/renew gedaan.

Dit krijg ik dan als commentaar:

"er heeft zich een fout voorgedaan bij het vernieuwen van deze interface: LAN-verbinding <De bewerking is geannuleerd door de gebruiker>

Ik heb ze ook is uitgeschakeld, terug ingeschakeld. Tot zover werkt geen positief resultaat.

hieronder vind u de afbeelding van een cmd

[ATTACH=CONFIG]29300[/ATTACH]

Hopelijk kan er iemand mij verder helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

met uitschakelen en inschakelen bereik je meestal geen verbetering. beter is de lan-adapter opnieuw te installeren. er gaat wel eens een bitje verkeerd staan.

hoe: ga configuratiescherm-apparaatbeheer, klik evt plusje voor netwerkadapters open en selecteer je lan-adapter.

rechtsklik erop en kies verwijderen (of in andere windowsversie: installatie ongedaan maken.

sluit schermen netjes af en herstart de pc.

bij de herstart zal windows de adapter opnieuw installeren, en heel vaak is daarmee de kous af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zou voor de eerste gaan; de TP-LINK TG-3269 kan hogere snelheden aan dan de Sitecom LN-20.

De Sitecom kan slechts tot 100 Mbps en er zijn al een heleboel providers die hogere snelheden aanbieden en dan ben je dus beperkt door de sitecom.

De TP-Link kan echter gigabit snelheden aan (tot 1000 Mbps) en zo ben je al voorzien op de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.