Ga naar inhoud

wie heeft ervaring met adblock plus voor IE


marietje

Aanbevolen berichten

Gebruik IE8 en ik wil van al die vervelende reclames af.

Nu heb ik over adblock plus software voor IE gelezen, maar mis ervaringen van gebruikers hierover.

Voor mij zou de 32-bits variant nodig zijn.

Is dit software programmaatje aan te bevelen of zitten er nog teveel bugs in.

Alvast mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de software tot 2x toe geinstalleerd : eerst (Softonic)daarna verwijderd en toen via (CNET) ,inmiddels ook weer verwijderd.

omdat er bij beide installaties geen ABP icoon op de statusbalk verschijnt.Kan deze ook niet bij invoegtoepassingen vinden.

Programma staat wel bij programma onderdelen, na installatie.

Heb ik niet de laatste versie (geinstalleerd 1.1) of is IE8 niet geschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marietje,

AdBlock voor IE download u via: Adblock for Internet Explorer version IE7, IE8, IE9 and IE10 ? Simple Adblock

Download nooit software van Softonic, CNET & Tucows, lees onderstaande link voor meer informatie:

Secure download resources or a malware cesspool ? How trustworthy are download portals nowadays? | Emsisoft Blog

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb download gedaan via de link. Uitgever is Eyeo GmbH.

Software is te zien in gedownloade programma's en bij invoegtoepassingen staat het ingeschakeld.

Echter er is geen icoon te vinden.

Downloaden was binnen enkele seconden gebeurd. Geen wizzard gezien.

Heb de computer nog niet herstart, maar dat had bij de 2 eerdere installaties ook geen resultaat.

Ik heb bij internetopties:browseruitbreiding voor derden :uitgeschakeld en werkbalken en uitbreiding uitschakelen bij inPrivate navigatiestaat, ook een vinkje.

Heeft dit er eventueel iets mee te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marietje,

Als die bij Invoegtoepassingen is Ingeschakeld dan is het prima.

Bij de link in bericht #4, scroll naar Interner Explorer Integration dan ziet u waar de icoon geplaatst is (onderaan . . . een beetje naar de rechterkant)

Indien bij u de icoon onzichtbaar is, ga naar Beeld >> Werkbalken >> plaatst een vinkje bij Statusbalk.

Zonodig herstart IE.

post-41531-1417705616,5743_thumb.jpg

aangepast door iEscape
schermafbeelding toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vinkje staan bij statusbalk.

Via de link kom je bij keuze om de software te downloaden: You can download Simple Adblock from two locations:

Direct download

Fast and easy

Deze heb ik gekozen.

Ik kom geen welcome to simple adblock setup wizard tegen.Ook geen landinstelling.

De uitgever is Eyeo GmbH, vermeld bij programma's.

Ditzelfde kreeg ik ook te zien na de download via Softonic of CNET.

Is dit programma wel geschikt voor IE8, ik kan niet aangeven welke IE ik heb.

Begin er een beetje moedeloos van te worden.

Heb de computer ook al herstart, maar geen icoon te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook gedaan.

Bij Download now, krijg je de keuze om adblock te installeren uit 2 programma's:direct download en Softpedia.

Heb 2xvoor de eerste gekozen en dan dien je op "installer " te klikken.

Daarna kun je het programma opslaan en daarna uitvoeren of meteen uitvoeren.

Ik sla meestal op en open daarna de map.

Installatie al 2x gedaan op deze manier, zonder dat er een wizard aan te pas komt en dus landinstelling mogelijk is.

Moet ik Softpedia soms gebruiken.

Ik krijg het anders niet voor elkaar.

De software installeert wel, zoals ik in gedownloade programma's zie, maar ik zie nergens een icoon om te openen.

Niet in de statusbalk,system tray of bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.