Ga naar inhoud

Een ipad van apple of van samsung .


jetske

Aanbevolen berichten

Ik kom er gewoon niet uit wat ik wil .

i-pad Apple Air 10 van 16 g met wifi + cel***ar en retina -display .

OF

Samsung Galaxy Tab3 10.1 - 16GB - 4G

Zelf ben ik heel erg geneigd om een Apple te nemen .

maar dan hoor ik van die verhalen waarvan ik denk oei .

Gelijk gisteren nog hoorde ik dat je bij Apple een i-tune account moet hebben dat anders dat ding niet gaat werken .

En om wat af te halen film muziek enz enz zou je moeten betalen maar om te betalen moet je een visa hebben anders werkt het niet ????????????????

Ik hoorde ook dat mensen 2 ipads hadden gekocht voor de kinderen en dat ze die dadelijk terug verkocht hebben omdat het oooooo zo moeilijk is om ermee te werken , en zij hebben onmiddellijk terug een Samsung gekocht .

Dit hoor ik dus wel allemaal van een Samsung fan .

Waarom zou ik liever een Apple omdat ik denk dat hij degelijker is dan de Samsung .

Het gekozen materiaal van de ipad zelf vind ik wel mooier lijkt me wat degelijker dan de plastiek van de samsung .

Ik heb al eens wat filmpjes bekeken op youtube waar ze wat vergelijkingen deden en het leek me toch dat de beeld kwaliteit en de snelheid wat beter was dan bij de Samsung .

Ik weet niet als ik hiermee juist ben maar dacht dat Apple ook altijd virus vrij is wat voor mij heel belangrijk is .

Een nadeel dat je veel minder apps gratis hebt hebt .maar aan de andere kent is dat ook subjectief denk ik dan neem nu dat je keuze hebt tussen zeg maar wat 10.000 apps die krijg je van ze leven niet allemaal gebruikt en die passen ook niet allemaal op 1 i-pad .

ps Wij willen het gewoon voor gewoon gebruik gebruiken interneten , foto's , muziek , films en spelletjes spelen maar dan bedoel ik niet de heel zware bestanden van die simpel eenvoudige spelletjes tetris of zo iets zeg maar wat wij zijn echt geen gamers

Wat moet ik buiten mijn i-pad nog hebben of kopen om dat ding te doen werken .

Sorry voor al deze vragen maar wij zelf hebben daar totaal geen verstand van .

ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE HULP :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

om een ipad te gebruiken heb je idd een itunes account nodig, maar bij een samsung heb je ook een google account nodig dus dat maakt weinig uit.

video's en muziek moeten naar mijn weten niet perse aangekocht worden, wel moet je de muziek enzo er op zetten via het programma itunes op je pc.

- over het algemeen zijn beide ook even gemakkelijk in gebruik.

-de ipad zal een beter scherm hebben.

- beide +- even snel

- in de samsung kan een sd kaartje in de ipad niet.

dat zijn zoon beetje de grootste verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.