Ga naar inhoud

virus????


Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Typ regedit in het zoekvak bij Start. Dan ga je naar het register van de PC. Breng daar die benaming EDTWare via "zoeken" eens in en kijk of je deze aanduiding in het register terugvindt. Zo ja, laat eerst even weten waar je dat ontdekt hebt en welke sleutel(s) er in het register staat(n)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nee ... vergeten was ik je niet, maar ben verder gaan Googlen naar mogelijke vergelijkbare problemen en dat heeft niet meteen iets opgeleverd. En zelf is het vaatje met ideeën ook bijna leeg. Op nog één gokje na: typ in het zoekvak bij Start eens de opdracht sfc /scannow om je Windows te controleren. Kans is klein dat daar het probleem ligt, maar je weet maar nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape, ik heb die opdracht ingegeven, maar hij vindt geen enkel probleem.

Maar oké. We gaan het hier bij laten :). Ik zal die mousepad gewoon elke keer bij het opstarten uitschakelen en dan is het verder geen probleem. Ik wil je heel graag heel hartelijk bedanken voor alle tijd en moeite. Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.