Ga naar inhoud

BSOD waanzin


djohnneay

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dat is vreemd zeg! Ik heb de memtest gedraaid, resultaten in de bijlage.

Helaas heb ik windows opnieuw geinstalleerd, waarbij ik de BSOD reports kwijtgeraakt ben :S Excuses hiervoor.

De PC is vanuit de bios overclocked, dmv AHCI performance mode, maar deze heb ik nu teruggezet.

Ik heb ook gemerkt dat af en toe de muis stopt met werken zonder reden, wat redelijk bizar is (andere USB-poorten werken dan ook niet meer).

Verder ben ik er redelijk van overtuigd dat de GPU en CPU stabiel zijn, maar van het moederbord niet echt (groene uitgang werkt al een tijdje niet meer).

Is er misschien een manier om deze te testen op instabiliteit of kan het hier niet aan liggen?

post-46751-1417705644,6153_thumb.jpg

post-46751-1417705643,9602_thumb.jpg

post-46751-1417705644,4059_thumb.jpg

post-46751-1417705644,4491_thumb.jpg

post-46751-1417705644,4964_thumb.jpg

post-46751-1417705644,5671_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets was ik al bang voor, ik zal dit weekend eens kijken of het mogelijk is dat te doen. Moet ik opnieuw de test 20 uur laten draaien, maar nu per module?
20 uur per module is niet nodig.

Zodra een module fouten aangeeft, mag je de test stoppen voor die module; anders kan je de test een uur of 3 - 4 laten lopen.

Markeer wel de defecte module zodat je ze niet per ongeluk weer gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het ging een tijdje lekker, maar de laatste tijd toch weer veel geklooi. Ik heb nu de buffalo modules eruit gehaald, en de test opnieuw uitgevoerd op de set Geil modules.

De test gaf geen fouten aan, dus ik probeer het een tijdje zo. Bedankt voor alle hulp tot dus toe, en hopelijk is het nu verholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.