Ga naar inhoud

Backup Software


ComputerDude

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Mijn computer is niet meer van de snelste en omdat binnen in windows er onherstelbare fouten zijn dacht ik om mijn computer te formatteren en dan alles opnieuw te installeren. Nu was mijn vraag. Welke backup software ik best kan gebruiken om incl. mijn geïnstalleerde programma's te backup, maar ik zou windows niet in mijn backup willen, want daar zitten de meeste problemen.

Met Vriendelijke Groet,

Ruben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een back-up maken van enkel de geïnstalleerde programma's zal niks oplossen als je Windows opnieuw installeert want tijdens de installatie van software worden ook bestanden geplaatst in Windows zelf.

Indien je het besluit neemt om een herinstallatie van Windows uit te voeren moet je ook de software opnieuw installeren.

Eigen bestanden, films, documenten ......... kan je kopiëren naar een ander medium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je beschikt over een merk-pc? dan kan je die terug zetten naar fabrieksinstellingen ( dus zoals de dag van aankoop) indien je over de recovery schijfjes beschikt of als de recovery partitie nog aanwezig is op je PC.

Hoe je dat terug zetten naar fabrieksinstellingen moet uitvoeren verschilt van PC tot PC.

Indien je zelf niet weet hoe dat moet geef dan ook model en modelnummer van je HP door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.