Ga naar inhoud

Geen Internetverbinding meer


rotterdammer

Aanbevolen berichten

Beste deskundigen,

Onlangs heb ik via de softwarelijst van mijn oude desktopcomputer enige programma's verwijderd die overbodig waren. Daarbij is het waarschijnlijk mis gegaan, want nu kan ik niet meer op internet. Ik heb geprobeerd dit ongedaan te maken met behulp van systeemherstel, maar dit lukt helaas niet.

Bij verbindingsproblemen vaststellen vermeld het logbestand:

warn Er zijn geen netwerkadapters in deze computer geïnstalleerd. De vereiste stuurprograma's voor het netwerkapparaat zijn mogelijk niet geïnstalleerd (die heb ik waarschijnlijk per abuis ook verwijderd)

Ook wordt de fout 12007 tijdens verbinding maken vermeld.

Ik heb al op internet gezocht (met de laptop) maar kan vooralsnog geen oplossing vinden.

Ik hoop dat er iemand via dit forum een oplossing weet.

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Rotterdammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

je moet nagaan welke netwerkadapter in je pc zit.

dat doe je het handigst door speccy te laten draaien.

eerst even downloaden op andere pc, en dan via stickje overzetten en installeren.

je haalt speccy: Download Speccy 1.24.632 - FileHippo.com rechtsbovenin, drukken op 'download latest version'

speccy geeft van alle onderdelen de type-aanduidingen, en met dat gegeven ga je naar de site van de fabrikant om de goeie drivers op te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste falstring,

Allereerst een prachtig 2014 toegewenst.

Inmiddels ben ik halverwege gestrand. Ik heb Speccy gedraaid op de PC en ben op zoek gegaan naar de netwerkadapter. Echter, bij Netwerk en dan onderaan bij Adapters, wordt niets weergegeven (zie bijlage). Of moet ik ergens anders kijken? Ik ben benieuwd hoe ik nu verder moet. Alvast bedankt voor je medewerking.

[ATTACH]29675[/ATTACH]

Met vriendelijke groet,

Rotterdammer

Doc1.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens op onderstaande wijze:

Start het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Hartelijk dank voor je reactie. Een Snapshot publiceren zal niet gaan, daar het ontbreken van de internetverbinding nu juist het probleem is. Wel heb ik een tekstdocument kunnen maken (zie bijlage) op de manier die beschreven staat over deze procedure.

[ATTACH]29686[/ATTACH]

Ik hoop dat iemand hier de oplossing in ziet.

Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Rotterdammer

Speccy doc 1.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE]

[TR]

[TD=class: word-black-12, bgcolor: #e0e0e0, align: left]Download from [/TD]

[TD=class: word-grey-12, align: left][TABLE]

[TR]

[TD=width: 63%]asus_download_pics01.gif Global (DLM) asus_download_pics02.gif Global asus_download_pics05.gif P2P[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 63%][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 63%][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 63%]Voor welke van de bovenstaand 3 moet ik dan kiezen? [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.