Ga naar inhoud

Driver USB naar parallelpoort


Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een stekker gevonden tussen mijn oud materiaal van USB naar Parallel en heb nog een A3 printer staan die ik daarop handig zou kunnen aansluiten voor gebruik op mijn laptop. Werk met Windows 8.1 maar vind geen driver. Is er iemand die mij op weg kan helpen of die handiger is in zoeken en mij een link naar een (mogelijke) driver kan bezorgen.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die usb to parallel kabel heb ik. Die lijkt hij te herkennen. Ben zo stout geweest om te proberen de kabel in te steken voor usb-driver te installeren, wat normaal niet hoort, maar die kent hij blijkbaar en zegt geen driver voor nodig te hebben.

Maar sluit ik mijn HP Deskjet 1120C erop aan dan zegt hij dat er geen printer op aan gesloten is.

Zoekwerk op de site van HP zegt dat de driver voor de HP Deskjet 1120C standaard in de Windows 7.0 zou zitten via Windows Updatedriver.

Ik heb hier al laten updaten, zonder enig resultaat.

Jammer, eigenlijk.

Wie weet is er een techneut die me toch verder kan helpen. Graag eigenlijk.

- - - Updated - - -

Aansluiten kan ik, maar laten werken dus niet.

Denk dat het hier echt om DRIVERS gaat gaan.

Denk dus niet dat het me NOG geld moet gaan kosten, maar dat het software-aansturing, drivers, betreft.

Hulp van techneuten, zoals al eerder gezegd is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.