Ga naar inhoud

iqrl_not_less_or_equal


monis71

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb memtest 6 uur laten draaien en zijn geen errors gevonden. Al mijn drivers zijn al uptodate dus daar ligt ht ook niet aan

Hoe langer hoe beter.

Is ook de onderstaande driver up-to-date?

Te downloaden via deze link.

De BSOD waarmee dit verhaal startte verwijst naar de NDIS driver.

NDIS is de software die je netwerkkaart en protocollen beheert. Volgens de Speccy log is je huidige versie 6.0, voor Vista SP2 heb je normaal NDIS 6.1 nodig. Je kan eens proberen deze te updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem werd ook verscheidene keren gerapporteerd in connectie met de AVAST software. Je kan eens proberen deze te verwijderen en kijken of het probleem verdwijnt. Het lastige met dit soort fout is dat er erg veel mogelijke oorzaken zijn, en in de meeste gevallen is de enige oplossing proberen door eleminatie de oorzaak te vinden.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb avast laatst geïnstalleerd omdat het werd aangeraden door iemand die ik ken. Voordat ik het programma had geïnstalleerd had ik die crash al.

en wat bedoelt u met eliminatie?

Ik neem aan dat u bedoeld doormiddel van programma's te verwijderen kijken of het probleem wordt opgelost

aangepast door monis71
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eliminatie betekent hier het proberen uitsluiten van mogelijke oorzaken van het probleem.

In dit geval is dat niet eenvoudig omdat de foutmelding erg algemeen is en op veel kan betrekking hebben.

Vista is al een redelijk oud OS en is nooit erg stabiel geweest. Door een heleboel ingrepen op de installatie wordt dit uiteraard niet beter.

Ik zou proberen om in de eerste plaats een hardware probleem proberen uit te sluiten. Je kan eens proberen om de PC te starten met een bootable DVD of USB stick. Je kan er misschien eentje lenen van iemand als je er zelf geen hebt.

Als de machine opstart laat hem dan een tijdje draaien en kijk of de BSOD nog terugkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.