Ga naar inhoud

Netwerkkaart


peejie

Aanbevolen berichten

Beste,

Even de casus verduidelijken: De netwerkkaart geeft aan dat hij geen netwerken vindt (ook al zenden dus wel uit).

Wat heb ik al ondernomen:

- De drivers herinstalleren, de nieuwste dan.

- De computer via lan verbinden (verandert niets)

- In boot gegaan en de lan functie aangezet.

Resultaat:

Al deze ingrepen hebben niets verandert. Vroeger was het zo dat wanneer je dichter bij je router/modem ging staan dat hij het signaal wel opving. Dit is dus ook verleden tijd.

Mogelijke oplossing:

Is een draadloze usb-networkadaptor een oplossing?

Hopelijk helpen jullie me snel verder!

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker een oplossing want dat werkt prima.

Ik heb deze ingeplugd en hij geeft de melding, adaptor not found..

Ik heb net de nieuwste drivers geinstalleerd... geen verandering.

Het veranderen van USB-poort helpt ook niet; Ik de usb adaptor knippert wel traag, maar ik krijg hem niet te pakken..

HELP :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Beste,

Even de casus verduidelijken: De netwerkkaart geeft aan dat hij geen netwerken vindt (ook al zenden dus wel uit).

Wat heb ik al ondernomen:

- De drivers herinstalleren, de nieuwste dan.

- De computer via lan verbinden (verandert niets)

- In boot gegaan en de lan functie aangezet.

Resultaat:

Al deze ingrepen hebben niets verandert. Vroeger was het zo dat wanneer je dichter bij je router/modem ging staan dat hij het signaal wel opving. Dit is dus ook verleden tijd.

Mogelijke oplossing:

Is een draadloze usb-networkadaptor een oplossing?

Hopelijk helpen jullie me snel verder!

Mvg,

Wat je ook kan proberen druk eens windows logo + R in. En daar typ je cmd in en daarna enter.

Dan krijg een commandpromt typ daar " ping 127.0.0.1 ". Krijg je dan u pakketjes verzonden of heb je 100% loss?

Want als het 100% loss is dan is ofwel problemen met driver ofwel netwerkkaart stuk. Want deze ip address is voor te controleren of je netwerkkaart functioneel is of niet.

Moest het zijn dat je u pakketjes verzonden krijgt dan zou ik eens proberen of je via een LAN kabel wel internet krijgt. Indien ja dan is alleen u draadloze signaal stuk van u netwerkkaart.

aangepast door sorcery01
Link naar reactie
Delen op andere sites

een usbdingetje inpluggen en dan pas de drivers installeren is heel vaak vragen om ellende. staat zo ook vast niet in de gebruikersgids...

deïnstalleer die software, laat ccleaner het register opruimen, en herstart de pc.

nu software installeren en het adaptertje pas inpluggen als dat van de software mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.