Ga naar inhoud

Website titels


Yannick

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Leroy en ik zijn druk bezig aan een site waarbij we 2 diensten aan willen gaan bieden.

namelijk webdevelopment en assemblage/reparatie van pc's

nu kunnen wij helaas niet op een pakkende naam komen voor onze nieuwe "onderneming" en voor de titel op de website...

kunnen jullie ons alsjeblieft helpen?

inzendingen mogen via een PM of hier onder.

alvast bedankt voor jullie hulp!!!

op de volgende url kun je alvast een voorbeeld zien van de website waar het om gaat

www.yeseterror.nl/unnamed

ook zouden we graag een beetje feedback willen hebben over wat jullie er van vinden. (interface, layout, gebruiksvriendelijkheid)

bedankt!

Leroy en Yannick

p.s.

tips of kleinigheidjes mogen jullie ook altijd posten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet. Maar, ik moet eerlijk toegeven en ik denk dat anderen dat ook wel zullen doen dat de lay-out wel overzichtelijk is maar niet echt mooi. Er zit geen kleur in enzo. En ook de achtergrond past niet voor het soort site je wil maken. Sorry voor dit commentaar, maar hiermee wil ik je gewoon maar helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plaatje is in het ontwerp (dus niet online) er al uit gehaald... deze komt bij het nieuwe ontwerp waarschijnlijk bovenin over de gehele breedte

ik ben nu aan het proberen om de site compleet schermvullend te maken voor grotere schermen dan 1280 × 800. ik heb hem namelijk daarop gebaseerd even om een middagje :biggrin:

de layout qua kleuren e.d. kunnen nog veranderd worden, maar ik heb al van een aantal mensen (persoonlijk) gehoord dat deze professioneel lijkt. Maar als ik andere grijs kleuren ga proberen, dan lijkt het eerder op de site van Pc-Helpforum en dat wil ik juist voorkomen.

De achtergrond heb ik gepakt omdat het een herhalende achtergrond is, en omdat de rest toch al grijs is... Omdat de rest van de site zelf al grijs is, ga je geen achtergrond pakken die groen is, of rood of een andere kleur.

Mocht je zelf nog een achtergrond ergens vinden die professioneel is, en die zich herhaald dan kun je die ff posten. of ff een linkje ervan geven.

Voor de rest is de site alleen nog maar klakkeloze Div'jes met een achtergrondje... later komen er nog gebogen randjes enzo bij, zodat het wat mooier is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is inderdaad een fout waar ik niet weet waar hij vandaan komt... het is geen programmeer foutcode. want als er een fout inzit weergeeft hij helemaal niets.

Ik ga nog proberen om het aan te passen zodat het goed zichtbaar wordt, in de mozilla firefox browser wordt hij gewoon perfect weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.