Ga naar inhoud

Website titels


Yannick

Aanbevolen berichten

ik weet dat er een aantal fouten inzitten... maar een doctype hoef je niet te hebben...

En ID's mogen gewoon meerdere woorden hebben..

Alles is namelijk Database-based gemaakt... dan zou ik in een database om een pagina te mogen openen al minimaal 5 waardes moeten laten aanmaken om hem te kunnen openen... ik gebruik gewoon de waardes van de titel van een pagina en daar zet ik nog wat achter zodat hij het kan onderscheiden van elkaar. Voor de rest ben ik wat types vergeten...

Deze dingen zijn om je pagina XHTML te maken.. en niet gewoon HTML... er zijn weinig mensen die nog op oudere browsers werken waar het mogelijk fout kan gaan... hij is getest vanaf internet explorer 5 tot 7 (dit zijn de meest voorkomende) en op mozilla firefox 3.

En een paar foutjes in de website kan geen kwaad... deze website (pc-helpforum.be) zal ook zeker fouten hebben met de id bepaling... maar als hij in alle browsers gewoon goed wordt weergegeven moet er geen probleem zijn lijkt me :biggrin:

ik zal nog wel de foutjes van de style="" en de id="" eruit halen. heel misschien een doctype erin zetten. en de CSS veranderen.. maar dat is waarschijnlijk voor later... eerst maar zorgen dat de website in productie genomen kan worden... en er een naam voor is verzonnen.

Want we hebben nog steeds GEEN naam voor de website.

HELP ONS :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even gekeken en ik vindt dat het er al behoorlijk uitziet! Maar, de naam is echt wel moeilijk he. En ik heb een vraagje. Hoe doe je dat met het zoekvak? Welk script? Hoe kan ik een zoekvak maken en maken als je daar iets intypt dat mijn site zoekt naar die dingen omtrend mijn hele site of juist maar 1 of meer pagina's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doe ik met een database...

mijn pagina's zitten allemaal in een database...

ik gebruik dan de SQL waarde:

SELECT * FROM tabel WHERE inhoud LIKE "%waarde%"

tabel spreekt voor zich (in welke tabel hij moet zoeken)

WHERE inhoud = in welke kolom hij moet zoeken in de tabel

%waarde% = naar welke waarde hij moet zoeken (de %-tekens worden gebruikt wanneer er tekst voor of achter het woord staat, anders gaat hij naar inhouden zoeken die alleen de waarde hebben)

Om dit te gebruiken heb je zoiezo verstand van PHP, HTML en MySQL nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.