Ga naar inhoud

Bijlagen openen in Windows Live Mail


Jean Paul

Aanbevolen berichten

@ Jean Paul,

als ik in Google MICROSOFT OFFICE POWERPOINT VIEWER 2007 ingeef welke link dien ik dan te nemen ?

Dat is wat ik bedoelde, er zijn er verschillende en men stuurt u rond. Probeert u het zelf eens aub

Klik op deze link. ( het is dezelfde link als in bericht #2)!.

Klik vervolgens op Download.

post-41531-1417705660,1534_thumb.jpg

Vervolgens klik op Nee, bedankt en ga door (rechts onder in het scherm).

De rest spreekt voor zich.

post-41531-1417705660,1838_thumb.jpg

post-41531-1417705660,2105_thumb.jpg

post-41531-1417705660,2319_thumb.jpg

post-41531-1417705660,2457_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-7222-1417705660,2593_thumb.jpgnu is het gelukt maar dit is hetzelfde resultaat als ik reeds de ganse dag krijg. Ik moet eerst openen via start en dan kom ik in MIJN DOKUMENTEN terecht waar ik de bijlage, na opslag vanuit de Live Mail, kan openen.

De bedoeling was toch de bijlage openen vanuit Live mail rechtstreeks zonder eerst te moeten opslaan.

En ik krijg niet dezelfde afbeelding als u na de exe . zie bijlage

Dus in principe is alles ok behalve geen rechtstreeks openen vanuit de mail ?

- - - Updated - - -

post-7222-1417705660,2739_thumb.jpgDit krijg ik als ik de bijlage klik vanuit de Live Mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik in Google MICROSOFT OFFICE POWERPOINT VIEWER 2007 ingeef welke link dien ik dan te nemen ?

Dat is wat ik bedoelde, er zijn er verschillende en men stuurt u rond. Probeert u het zelf eens aub

6/2/2014

Ik zag al een week geen reactie.

Ik log opnieuw in want er waren terug geen antwoordknoppen, reactieknoppen, beschikbaar.

Momenteel heb ik geen probleem voor het rechtstreeks openen van bijlagen in een mail via Windows Live Mail.

Ik heb Msoft off. PP 2007 gedownload en moet hierbij de bijlagen eerst opslaan in een map en dan kan ik ze openen.

Dus , zo zal ik mij verder moeten helpen. Voor de crash kon ik deze rechtstreeks openen.

Kan dat soms met BitTorrent ?

GRTN

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik in Google MICROSOFT OFFICE POWERPOINT VIEWER 2007 ingeef welke link dien ik dan te nemen ?

Dat is wat ik bedoelde, er zijn er verschillende en men stuurt u rond. Probeert u het zelf eens aub

Hallo,

Ik moet hier opnieuw inloggen want er zijn geen reactieknoppen beschikbaar !!!!

Ik heb nu Microsoft Office powerpoint 2007 gedownload en nog kan ik sommige bijlagen niet afspelen, noch mijn faktruren die gedownload zijn want ik krig steeds opmerkingvensters.

Moet ergens iets worden aangevinkt o gewijzigd worden ???????

Zie ook bijlage post-7222-1417705666,2188_thumb.jpgvan wat ik krijg als opmerkingen.

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jean Paul,

Als ik zo zie dan zou u opnieuw uw standaardproggramma's moeten instellen.

Zie deze link voor meer informatie.

p.s.

  1. Een beetje minder uitroeptekens en vraagtekens in uw bericht maakt uw bericht vriendelijker en minder agressief.
  2. Ook iets meer geduld wordt zeer gewaardeerd.
    Geeft de helper(s) ook wel wat tijd om te reageren op je post's want we zijn en blijven allemaal VRIJWILLIGERS die dit allemaal in persoonlijke tijd doen en JA we hebben af en toe ook nog wel wat andere zaken aan ons hoofd zoals een gezinsleven bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de vorige discussie moeten sluiten want ik kreeg geen reactieknop meer en had reeds enkele keren iets ingegeven maar blijkbaar zijn die niet doorgegaan. Dit al sedert vorige week.

Ik heb Microsoft office Powerpoint viewer gedownload en dien dus te werken door de bijlagen eerst op te slaan en dan kan ik ze openen in een map.

Wat is het verschil met Microsoft office Powerpoint 2007 ? Is deze van nut ?

Met welk programma kan ik uiteindelijk alle bijlagen openen in Windows Live Mail ?

Dient er iets ergens te worden aangevinkt of zo ?

Graag wat antwoorden aub

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-7222-1417705666,9629_thumb.jpgDag

Is er misschien ergens een algemene instelling die verdwenen of uitgeschakeld is door de problemen en de fabrieksinstelling ?

Ik kan nu bv ook geen VOB bestanden meer openen.

Ik moet soms een keus maken in "openen met" maar bij die keuze zijn er dan andere bestanden of zaken die niet meer kunnen worden geopend.

Dan krijg ik volgende opmerking : zie bijlage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

Ik heb mijn discussie vana 31 januari moeten afsluiten want de meldingen die ik doorgaf werden niet doorgestuurd en mijn vorige zending bleef maar staan en er kwam geen reactie. Blijkbaar ging niets door.

Sedert mijn laptop is binnen geweest en is terug gebracht naar fabrieksinstelling is er veel weg. Welk programma voor openen van bijlagen wordt er normaal standaard geleverd bij een aankoop van een pc ?

Mijn probleem is nog steeds dat ik geen bijlagen kan openen in mails via Windows Live Mail.

Ik kan sommigen wel opslaan in een map en dan openen via een bepaald programma wat ik vroeger wel kon. Ik moest niet kiezen of zoeken.

Met welk programma kon ik dan wel ALLES openen?

Ik heb Microsoft powerpoint Viewer al gedownload en Microsoft Powerpoint Viewer 2007.

Ik kan bv geen PDF openen. Met wat kan dat dan wel ,

Groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om .PDF bestanden te openen kan je beter eerst Adobe Reader downloaden, dit is doorgaans de standaard om .PDF bestanden te openen.

Vergeet niet voor het downloaden eerst een vinkje weg te halen bij "optionele aanbieding".

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]30260[/ATTACH]

Voor het probleem met .PPS bestanden moet ik eersteven wat opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.