Ga naar inhoud

incredimail opent niet


mendy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

`volgens mij ben ik behoorlijk lastig:-)maar ik kan zoek helemaal niet openen op het moment dat ik zoek open op het bureaublad en kies voor de optie uitvoeren als administrator krijg ik de melding en opent hij niets het zelfde als ik hem gewoon wil openen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De problemen worden niet veroorzaakt door zoek, maar door eerdere (mis)handelingen van de .dll-files op de PC. Kijk eens via Systeemherstel of je nog een herstelpunt hebt van vóór de problemen met Incredimail begonnen zijn ? Zo ja, mag je dat terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige herstelpunt wat hij aan gaf was van 07/02/2014 dat was dus 2 dagen geleden, niet van voor de proplemen maar ik heb het toch maar geprobeerd en kreeg het volgende:

post-47501-1417705669,7882_thumb.jpg

(ik krijg zo langzamerhand het enge idee dat mijn laptop is overleden...ppfff niet leuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je enig idee waarom en door wie deze handelingen (het downloaden en installeren van .dll-files) op 07.02.2014 zijn uitgevoerd ?

C:\Users\annemendy\AppData\Roaming\dll-files.com

C:\Program Files (x86)\Dll-Files.com Fixer

... want die lijken de oorzaak te zijn van je problemen :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik in ieder geval niet maar het zou heel goed kunnen dat 1 van de kinderen ergens opheeft lopen drukken (weet niet of dat mogelijk is)

maar ik kan me niet herinneren dat ik iets heb gedownload.... de problemen zijn er al wel langer dan eergisteren....

is het uberhaubt nog wel op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder die twee mappen eens:

C:\Users\annemendy\AppData\Roaming\dll-files.com

C:\Program Files (x86)\Dll-Files.com Fixer

... en kijk dan eens of dit iets uitmaakt (al vrees ik van niet). Helpt dit niet dan is formatteren en opnieuw installeren van Windows nog de enige overblijvende mogelijkheid.Eerst wel al de belangrijkste data van de PC halen vóór je aan dit werkje begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dan maar weer van voor af aan beginnen, alles weg en opnieuw erop.... de mappen zijn nergens te vinden dus verwijderen kan niet...

er staan gelukkig geen belangrijke documenten of foto´s of wat dan ook op dus dat scheelt een hoop werk.

ik zal nog even laten weten hoe het afgelopen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.