Ga naar inhoud

Niewe muizen worden niet herkent


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn muis vervangen en heb nu al 2 andere muizen gekocht maar ik krijg ze niet werkend.

Heb volgende manieren al geprobeerd

1) Eerst de pc uit te schakelen dan de nieuwe nano ontvanger inpluggen de pc starten en dan de muis inschakelen.

2) Pc staat aan,nano ontvanger inpluggen en muis inschakelen.

3) Zelfde als 1 maar zodra de muis ingeschakeld word direct op een toets van de muis drukken.

4) Pc is uitgeschakeld nano ontvanger inpluggen,muis inschakelen,pc starten

Op geen enkel manier herkent windows de nieuwe muizen op geen van de 2 pc's hier (1met W7)

De stuurprogramma's voor de muis en usb zijn in appparaatbeheer in orde.

Heb het stuurprogramma voor de muis al verwijderd maar dat helpt ook niet.Andere usb poort gebruiken helpt niet.

De batterijen zijn nieuw en ok en er is geen knopje aan de muizen om contact te maken met de ontvanger

Mijn oude ook draadloze muis mag ik inpluggen wanneer ik wil,die doet het altijd

Wat moet ik doen om een andere muis werkend te krijgen op mijn pc?Op de verpakking van de muizen staat niet vermeld voor welk besturingssysteem ze geschikt zijn,enkel plug & play.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat het om draadloze muizen gaat?

Als je die ontvanger in een USB poort plaatst hoor je dan een geluid en zie je een bericht verschijnen dat er nieuwe hardware gevonden is?

Zit er soms aan de onderkant een schakelaar om verbinding te maken tussen ontvanger en muis?

Kan het zijn dat er geen verbinding mogelijk is wegens storing of buiten bereik?

Staat er nuttige info op de verpakking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een geluid te horen bij het insteken van de nano ontvanger,maar er komt geen bericht van stuurprogramma installeren.

Desondanks heb ik de blokker muis toch aan de praat gekregen.De andere wil absoluut niet.

Er staat op de verpakking van alles over hoe goed de muis wel is zoals 1600-2400 dpi instelbare scansnelheid om een nauwkeurige controle te waarborgen en dat het om een 2,4 Ghz systeem gaat.Verder usb3/2/1.Zelfs in het Nederlands!

Wat mij opvalt is dat het rode lichtje van de blokker muis continu brand en dat van de andere enkel maar als de muis aangeschakeld word,al zou het kunnen dat dit normaal is.

Zelfs indien ik de muis vlak voor de ontvanger houd die ik speciaal vooraan in de pc heb gestoken lukt het niet,dus van een storing kan geen sprake zijn.

Ik vrees dat in plaats van een goedkope goede koop dit een dure koop zal worden alleen al om de verplaatsing te maken naar de verkoper om deze terug te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de ontvanger in je pc steekt hoor je een geluidje, staat er dan onder USB in apparaatbeheer een vermelding van niet herkend of geinstalleerd apparaat?

Verwijder anders eens via aparaatbeheer dit onbekende apparaat door te kiezen voor installatie ongedaan maken en herstart je pc, word je usb ontvanger/ muis na een herstart wel herkend en geinstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat geen onbekend apparaat in de lijst(zie printscreen)

Ben met de muis bij de buurman gaan proberen op 2 verschillende laptops.

Op beide word na het insteken van de ontvanger een stuurprogramma geïnstalleerd, maar desondanks is er daarna geen beweging uit de muis te krijgen.Ook niet op alle manieren die ik op mijn pc al toepaste.

Het lijkt er zeer sterk op dat er met de muis echt iets mis is want de ontvanger word herkent.

Ik denk dat ik het beter kan opgeven en alles in de vuilbak gooien.De muis heeft mij 10 euro gekost omdat het de laatste was en ze niet meer te krijgen was.terug brengen en mijn geld terugeisen zou me veel meer kosten dan wat ik uitgegeven heb aan die muis.

Nooit koop ik nog iets zonder het direct getest te hebben.

post-36459-1417705683,4099_thumb.jpg

post-36459-1417705683,3639_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.