Ga naar inhoud

pc start weer op na afsluiten


robbetje

Aanbevolen berichten

hardware is niet gewijzigd. laatste software is malwarebytes en hier en daar een spel, alles legaal!!

ik heb ook al opgestart zonder usb apparaten en ook al zonder netwerkkabel. het enigste wat ik van het begin al heb, is dat me 2de scherm eerst aangaat en als laatste me 1ste scherm, ook als ik opstart in veilige modus gaat alleen me 2de scherm aan en blijft mijn 1ste uit!!!

kan het niet aan mijn voeding liggen, ik ben helaas niet in de gelegenheid om dit te testen of om te vervangen. (testen weet ik ook niet hoe ik dat zou moeten doen)

aangepast door robbetje
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zou aan de voeding kunnen liggen, maar ook een andere hardware fout of corrupt bestandssysteem zou kunnen.

Je kunt verder wel normaal werken in Windows?

Kijk dan eens de volgende register sleutel na.

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster regedit en druk op Enter.

Navigeer naar de onderstaande sleutel.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\ en zoek naar PowerdownAfterShutdown.

Welke waarde heeft deze register sleutel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat me nu eigenlijk pas opvalt is dat als ik de pc via win afsluit, de fans blijven draaien!!!!!

Dat lijkt me een instelling in het BIOS wat niet goed staat of niet werkt :hmmmm:

Ga eens naar het BIOS naar het tabblad M.I.T en navigeer naar CPU Enhanced Halt (C1E) en C3/C6 State Support.

Staan deze beide op AUTO?

Ga dan naar het tabblad Power Management en navigeer naar AC BACK en staat deze op Always Off?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.