Ga naar inhoud

pc start weer op na afsluiten


robbetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even ter info, heb je op deze pc alleen Windows 8.1 geinstalleerd gehad of had je eerder een ander besturingssysteem?

Heb je zoiets van een bepaald tijdstip na het installeren van een programma of misschien de update naar Windows 8.1 dat het probleem eigenlijk gestart is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een schone install van win 8.0 en geupgrade naar 8.1, het probleem is later begonnen, maar ik kan niet aanwijzen of het na een bepaalt programma is begonnen.

Wat ik nu wil doen is het volgende; bios terug naar zijn fabrieksinstellingen, windows weer een schone install geven en dan kijken of het probleem zich weer voordoet, zo ga ik stap voor stap verder tot het weer voorkomt, of in een gunstig geval wegblijft.

Ik kom hier zo snel mogelijk op terug, donderdag of vrijdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste problemen die ik tegen kom op het net zijn voor veel mensen begonnen na het upgrade naar Windows 8.1 daarom mijn vraag.

Voor je upgrade naar Windows 8.1 zorg dan dat Windows 8 helemaal geupdate is en laat Windows update net zolang zoeken dat er geen update's meer beschikbaar en geinstalleerd kunnen worden.

Succes. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De update Iets later als verwacht, ik heb nu win 8 en alle updates geïnstalleerd en de programma's die ik normaal gebruik. Tot op heden sluit de pc gewoon af zonder opnieuw op te starten!!!!!

De reden dat ik wat later reageer is de volgende, woensdag en donderdag ben ik bezig geweest met het formatteren en opnieuw installeren van de pc, donderdag avond had ik geen internet meer!! de gewone dingen gedaan router van stroom af enzo, maar dat werkte niet, vrijdagochtend contact op genomen met mijn provider (ziggo) en bleek dat ik afgesloten was omdat van mijn adres veel spam verstuurd werd en kreeg ik weer toegang als ik mijn wachtwoorden zou veranderen en ik maatregelen nam tegen evt virussen!!

Ik heb de helpdesk duidelijk gemaakt dat ik mijn pc net geformatteerd had e.d. gelijk heb ik mijn pc gescand met, malwarebytes, hitman pro, eset internet security, roque killer en spybot S&D en niets gevonden!!!!!

Nu ga ik de update doen naar win 8.1 en kom ik zo snel mogelijk terug met een update. (als ik weer niet afgesloten wordt) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update,

Afgelopen week weer aangesloten na de eerste keer geblokkeerd te zijn en gelijk de update naar win 8.1 gedaan, tot nu toe kan ik de pc gewoon afsluiten! Maar, afgelopen maandag weer afgesloten voor het versturen van te veel mail!! Dus een hardnekkig virus of zo. (deze keer voor minimaal een week)

Wat heb ik daarna gedaan, Mijn bios geflasht naar de nieuwste versie, MBR gerepareerd en al de virusscanner die ik heb, laten scannen. ik heb 2 vermeldingen in mijn register gevonden die ik verwijdert heb zonder op te schrijven wat het was, het waren in ieder geval MUP,s, een reboot gedaan en weer alles gescant, nu niets gevonden.

Ik ga er van uit dat mijn computer nu wel in orde is, maar, kan ik er ook van uit gaan dat ik nu virusvrij ben en hoe kan ik dat evt checken??

Maandag 17 mrt kan ik met mijn pc weer online zijn, ben nu online met een telefoon met gedeeld internet en een tablet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.