Ga naar inhoud

linux mint


Aanbevolen berichten

je bent op de goede pagina....nu scrollen naar beneden tot je Belgium Cu.be.solution komt zo als hierboven in afb. daar klik je en de donwload begint wel opslaan aan vinken zo als in afb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is dit alles inzip bestand???snap niet goed dat ik wel de Iso heb en jij niet?

Welke browser gebruik je IE of Firefox?

Als je op pagina was ben je zeker dat je dit Belgium Cu.be.solution heb aan geklikt en dan bestand opslaan heb aan gevinkt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok zelf gebruik ik nooit IE..maar weet als je iets wil donwloaden optie komt uitvoeren of opslaan denk ik....klik dan eens opslaan zal in je download map komen normaal...wel weer naar de pagina gaan die ik je gaf vroeger en scrollen tot je belgisch vlagje komt of is er ook één Nl vlagje zal ook wel goed zijn denk ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles nog maar eens geprobeerd maar kom toch steeds weer op dat Zip bestand. Ik begin te denken dat het niet mogelijk is om op deze computer linux te installeren, wat erg jammer zou zijn. Er zou toch een mogelijkheid moeten zijn om een isobestand te downloaden? maar hoe en waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Plaats eens printsreen van het zip bestand als je wil....hoe groot is dit bestand klik rechts op zip dan eigenschappen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

prtScrn lukt niet, zip bestand is 1,13 GB groot en er staat onderaan wel een opmerking dat dit bestand afkomstig is van een andere computer en daarom geblokkeerd is, kan dit wel opheffen? Doen?

- - - Updated - - -

heb email gezonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.