Ga naar inhoud

linux mint


Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

ja wat kan ik zeggen...als je zelfde download als ik heb gedaan....heb geen enkele melding!!!grote van bestand klopt hier ook 1.13gb!zodus die Iso zit in die zip!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het zip bestand zelf is de iso, je moet het zip bestand niet openen omdat het geen zip bestand is!

Kijk eens goed naar de volledige benaming van het iso (zip) bestand, staat er niet "linuxmint-16-cinnamon-dvd-32bit.iso"?

klik eens met de rechtermuisknop op het iso (zip) bestand en klik op eigenschappen, kijk dan naar bestandstype

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het niet makkelijker EN veiliger om linux in windows te installeren en zo een dual-boot te creëren?

Als je niet veel (geen) ervaring hebt met linux is dit toch wel aangeraden

Probeer met mint4win linux mint onder windows te installeren

ikzelf heb een dualboot windows 7 en linux ubuntu kan je makkelijk onder windows installeren en terug verwijderen moest dit dan nodig zijn

Wubi installer voor ubuntu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

@Robbs TS wil van Xp af en met Linux Mint werken toch...en geen Ubuntu...Mint is echt makkelijk om te werken...TS heeft nog geen DVD kunnen branden...en jij spreekt al van dualboot...TS komt maandag trug uitleg geven van hoe en wat...dan zal medewerker Hensyr en ik en ...de man verder proberen te helpen ...laat het nu rusten als je wil

MVG

fccbrugge

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robbs TS wil van Xp af en met Linux Mint werken toch...en geen Ubuntu...Mint is echt makkelijk om te werken...TS heeft nog geen DVD kunnen branden...en jij spreekt al van dualboot...TS komt maandag trug uitleg geven van hoe en wat...dan zal medewerker Hensyr en ik en ...de man verder proberen te helpen ...laat het nu rusten als je wil

MVG

fccbrugge

Probeer maar een iets "makkelijkere" oplossing voor te schotelen.... enkele stapjes volgen of een ISO branden....

en uw "laat het nu rusten als je wil".... toffe reactie :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

@Robbs mijne beste doe al dagen mijn best om Ts te helpen...in je ogen niet goed genoeg!kan natuurlijk ben maar één lid met heel klein beetje kennis die iemand probeert te helpen!bij deze laat ik dit topic aan je over..lees het goed door van begin...veel succes....

[quote"laat het nu rusten als je wil".... toffe reactie :top:]

wilde aanhalen dat TS maandag terug komt...ook verkeerd zeker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ RobbS en fcbbrugge,

Laten we het hier wat vriendelijk houden, a.u.b. De verschillende suggesties brengen de TS maar in verwarring. Misschien eerst eens kijken of TS het originele voorstel tot een goed einde kan brengen ... en mocht dat niet lukken, kan er steeds naar een andere suggestie overgestapt worden. We moeten er hier ook rekening mee houden dat niet al onze forumgebruikers even beslagen zijn in de materie ... en dus rekening houden met alle problemen die zich kunnen aandienen. Interne discussies over de gehanteerde methode zorgen alleen maar voor meer twijfels.

Maar de bijdrage van jullie alletwee wordt uiteraard wél gewaardeerd ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al melde heb ik bij het Zipbestand de blokkade opgeheven en daarna weer op een dvd gebrand. Gaf eigenlijk hetzelfde resultaat als eerder. Had de dvd in de computer laten zitten en toen ik hem vanmorgen opstartte zag ik tot mijn verbazing Linuxmint op het scherm verschijnen!! Was het toch gelukt. Heb toen geinstalleerd op de c schijf om het naast windows te kunnen gebruiken. Ga nu maar eens verkennen hoe alles er uit ziet en werkt, ziet er veelbelovend uit. Is er ergens ook een handige handleiding te vinden?Je uitgebreide hulp heeft dus toch tot een resultaat geleid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

@Alfa10 ben echt blij voor je:top:...handleiding zal ik morgen proberen te vinden...we gingen maandag verder doen he lol...veel plezier met je Mint 16....

mvg

- - - Updated - - -

toch nog snel even mijn beste vriend google gebruikt....en dit gevonden.....denk als je daar al de links en tips bekijkt dat je al verder komt...en je avond gevuld zal zijn....tot......

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.